پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

استقلالی‌ها مخالف شدید لغو دیدارهای هفته دهم

تیم فوتبال استقلال در حالی طبق برنامه قبلی شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور است که احتمال لغو دیدارهای این هفته به خاطر تطابق بابرنامه‌های تیم ملی و احتمال آغاز زود‌هنگام اردوی این تیم قوت گرفته است.

نکته قابل توجه اینکه استقلالی‌ها که خود را برای دیدار با تیم تبریزی آماده می‌کنند مخالف لغو دیدارهای هفته دهم لیگ برتر هستند و احتمالا این موضوع را به‌زودی نیز از طرف باشگاه به سازمان لیگ اعلام خواهند کرد

از اردوی استقلال خبر می‌رسد اخراج ریکاردو آلوز بهترین پاسور فصل گذشته لیگ در دیدار قبلی تراکتور و از دست دادن دیدار با استقلال، روی این تصمیم آبی‌ها تاثیرگذار واقع شده و احتمالا این امر باعث مخالفت استقلالی‌ها با لغو دیدار شنبه آینده این تیم شده باشد.

آلوز هافبک پرتغالی تراکتور در وقت‌های تلف‌شده بازی مقابل نساجی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. از سوی دیگر طبق شنیده‌ها با تصمیم کادر فنی، استقلالی‌ها بعد از ریکاوری روز گذشته، امروز به صورت کامل به استراحت خواهند پرداخت و از فردا تمرینات خود را جهت دیدار برابر تراکتور پیگیری خواهند کرد. این در صورتی است که برنامه‌های تمرینی استقلال با لغو احتمالی دیدارهای هفته دهم توسط سازمان لیگ، با تغییراتی همراه خواهد شد.

گزارش: سوده رحمانوند