پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
روز ماندگار در دنیای توپ و سبد

مو نقره ای ها و تحسین یک اقدام زیبا

دیروز ورزشگاه مشجر آرارات یکی از زیباترین روز های سال های اخیر را به تصویر کشاند.

روزی که نونهالان 27 استان کشور رقابت و رفاقت چهار روزه خود را به پایان بردند تا خاطرات این همایش کم نظیر در دل تاریخ و اذهان آینده سازان بسکتبال ایران نقشی و رنگی کم نظیر بیابد.

400 نونهال و مربی میهمان کاله کاپ امسال بودند و بیش از 50 نفر از نامداران ایران به احترام این بچه های خوش تکنیک و بهمن سلیمانی روز تعطیل خود را در تالار آرارات گذراندند و چه قدر لذت بردند.

یک قهرمانی کشور واقعی با دوگلانی که از سیستان و بلوچستان و کردستان گرفته تا خراسان و مازندران و همه جای ایران آمده بودند.

وقتی که پای صحبت گذرا سپید مویان نشستیم همه بر این باور بودند که تورنمنت بین المللی را به چشم خود دیده اند افسوس که رئیس جوان فدراسیون بسکتبال توفیق حضور در جمع بزرگان را نیافته بود.

رضا مشحون، مهندس مقدسیان، دکتر آقا بیگ، عنایت آتشی، ایرج لارودی، امیر ایلیاوی، رضا نوری، وحید ابوالحسنی، نادر کاشانی، خسرو والی زاد، دکتر فریده هادوی، مهدی مکری، کاظم موقتی، مهران سررشته، ورژ آبکاریان، حمید خمجانی، فرامرز خالقی و... چه مشتاقانه به تحسین این اقدام ارزشمند زیربنایی و هنرنمایی آینده سازان بسکتبال نشسته اند.

کاش مسئولان ورزش کشور هم حضور می یافتند تا در می یافتند که چه پتانسل بزرگ و کارآمدی در خارج از کادر این وزارتخانه وجود دارند که بهره گیری از آنها می تواند ورزش ایران را به خصوص بسکتبال ایران را متحول سازد.

و ختم کلام اینکه مدیران و کارکنان باشگاه کاله برای میزبانی سنگ تمام گذاشته اند و چه خوب می شود که باشگاه های دیگر مانند مهرام و... نیز به یاری بسکتبال پایه بشتابند.

گزارش: ج - دوستدار