چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

آقای وزیر!متعهد چون آرش فرهادیان...

نسیم تغییرات در وزارت ورزش وزیدن گرفت،انتظارطوفان در ساختار فرسوده این تشکیلات نداریم که بعضی از افراد آن سالها به دیوار تربیت بدنی آویزان شدند و برخی نیز راه گم کرده با سفارشات وارد وادی ای که شده اند که هیچ سنخیتی با ورزش نداشتند.

از مدیری با تجربه ومتعهد همانند دکترهاشمی توقعی جز این نداشته و نداریم که فکری اساسی برای ایجاد ساختاری نوین جهت تشکیلات تربیت بدنی کشور بیاندیشد.

چگونه ممکن است که کارمند و کارشناسی در ستاد مرکزی کشور باشد که هم به تحصیلات دانشگاهی ادامه بدهد هم سر از ارکان فدراسیون های ورزشی دربیاورد و هم به وظیفه سازمانی خود عمل کند این موارد دست وپا گیر باید از چرخه ورزش کشور حذف شوند تا چابکتر وسریعتر به اهداف عالیه تربیت بدنی کشور نایل آییم.

اما با همه اعتقادی که به تحول در وزارت ورزش داریم بر یک نکته مورد تاکید همیشگی اصرار می ورزیم و آن بهره گیری از نیروهای جوان تحصیل کرده و ورزشکار است.

پرورش مدیران جوان از بین صدها کارگذار وزارت خانه باقیات صالحات برای دکتر هاشمی خواهد بود.

در چنین شرایطی که انتظار کنار گذاشتن توام با تکریم کارشناسان پا به سن گذاشته و فاقد انگیزه از وزیر محترم داریم سفارش می کنیم که اجازه ندهند بدخواهان و فرصت طلبان که همواره در این گونه ایام مترصد نشسته اند باعث حذف معدود مدیران خبره شاغل در این تشکیلات شوند.

آرش فرهادیان سوای اینکه سالها تجربیات گرانبهایی در فدراسیون تکواندو و سپس دفتر امور مشترک فدراسیون ها اندوخته است شناخت و آشنایی کاملی با ورزش حرفه ای، امور باشگاهها و ارتباطات فدراسیون های ورزشی دارد.

بنابراین امیدوار هستیم که شایعات تغییرات به موقعیت این مدیر جوان و ورزشکار آسیب نرساند.نزدیکی با فلان شخصیت احتمالا مورد انکار نباید دلیلی بر کناار گذاشتن افرادی همانند آرش فرهادیان شود.چند ماه پیش که وی بنا به دلایلی چند روزی را در بیمارستان بستری شده بود به اتفاق حسن روشن اسطوره فوتبال به عیادت وی رفتیم و عجیب که این شخصیت تحصیل کرده روی تخت بیمارستان نیز با لپ تاپ خود امور مربوط به فدراسیون هارا رصد می کرد و بدون توجه به این موضوع که احتمال دارد سلامت خود را به مخاطره بیاندازد خدمت سازمانی و رفع و رجوع مشکلات ورزش و قهرمانی را در اولویت قرار داده بود.لذا به دلیل شناختی که از روحیات این جوان داریم از آقای وزیر که خیلی هم به ایشان ارادت می ورزیم توقع داریم که اجازه ندهند سالها تجربه توام با صداقت امثال فرهادیان ها به فراموشی سپرده نشود.

نویسنده:رضا اسماعیلی