پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کوتاه از پرسپولیس

بدهی قرمزها به مهاجمان سابق

باشگاه پرسپولیس درخواست پرداخت طلب‌پریرا و شیخ را به فیفا داده‌ اما هنوز از نهایی شدن آن خبر رسمی نداده است.

اینکه چرا پرداخت این مطالبات اینقدر طولانی شده است را مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. اما آنچه مشخص است، این باشگاه مبلغ قابل‌توجهی بدهی به مهاجمان سابقش که ضعیف‌ترین عملکرد ممکن را در این تیم داشتند، دارد.

لیدرها جانشین مدیران پرسپولیس

 در غیاب مدیران پرسپولیس، تعدادی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس همراه تیم راهی تاجیکستان شدند. البته یحیی گل‌محمدی هیچ موقع اجازه نمی‌دهد که در سفرها لیدرها و خبرنگاران کنار تیم باشند اما چون پرواز به تاجیکستان هفته‌ای یکی دو بار انجام می‌شود، به درخواســـت باشـــگاه این دو گروه اعزامی استثنائا همراه سرخپوشان بودند امـــا در تاجیکســـتان از جمـــع سرخپوشـــان جـــدا شـــده و در هتـــل دیگری با هماهنگی باشگاه پرسپولیس مستقر شدند.

سرماخوردگی حریف اصلی پرسپولیس

اخبار دریافتی با خبر شدیم که حدود 7، 8 بازیکن تیم مبتلا به بیماری ســـرماخوردگی شـــده و این مساله باعث نگرانی یحیی گل‌محمدی و دستیارانش شده بود. در واقع حریف اول پرسپولیس قبل از مقابله با استقلال، ویروس ســـرماخوردگی اســـت. کادر پزشکی سرخپوشان در این ســـفر ســـخت درگیر رسیدگی به مبتلایان به ویروس ســـرماخوردگی و پیشـــگیری از شـــیوع این ویروس در جمع سرخپوشان است.

تغییر اجباری در ترکیب

تعداد بالای بازیکنان سرماخورده پرسـپولیس تمرین عصر دیروز این تیم را نیز تحت‌الشعاع قـــرار داد. از اینرو یحیی بـــرای انتخاب ترکیب ایده‌آلش برای مصاف با استقلال شاید مجبور شود که چند تغییر اجباری در ارنجش ایجاد کند. البته تنها پستی کـــه او نمی‌توانـــد در آن تغییر ایجاد کند، خط دروازه است. جایی که علیرضـــا بیرانوند بـــا وجـــود ابتلا بـــه سرماخوردگی چون جانشـــین مطمئنـــی نـــدارد محکـــوم به بـــازی مقابل حریف تاجیک اســـت. هرچند حال عمومی او در اردو خوب به‌نظر می‌آمد.

گزارش:نیلوفرمژدهی