چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
اخبار کوتاه فوتبال...

نامه دوباره سازمان بازرسی به فدراسیون فوتبال درباره تخلف عضو هیئت رئیسه

بازرسی کل کشور چندی پیش در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواهان برخورد رکن قضایی فدراسیون با تخلف یکی از اعضای هیئت رئیسه شده بود.

 به گزارش البرزورزشی:این فرد که به عنوان نماینده یکی از باشگاه‌ها وارد هیئت رئیسه شده؛ در زمان حضورش به عنوان یکی از اعضای مهم و اجرایی فدراسیون تخلفاتی انجام داده و به همین دلیل، هم در دادگاه بدوی و هم تجدیدنظر محکوم شده است. اتهام او تصرف غیرقانونی و تحصیل مال از طریق نامشروع است.

  این فرد که اخیراً باشگاهش با حواشی بسیار فراوانی مواجه شده و او جزو مقصران اصلی این اتفاقات است، همچنان به عنوان عضو هیئت رئیسه فعالیت می‌کند. همین موضوع باعث شده سازمان بازرسی بار دیگر در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال پیگیر روند اجرایی این ماجرا شود.

 این عضو هیئت رئیسه به بازگرداندن 45 میلیون تومان، 55 هزار و 600 دلار و 37 هزار 670 یورو محکوم شده است. او البته باید همین مبلغ که حدود 5 میلیارد تومان می‌شود را به صندوق دولت واریز کند.

سازمان لیگ سراغ استقلال رفت:

مالیات یامگا ورضایت نامه خالد آبادی

ایراد سازمان لیگ به ماجرای رضایت‌نامه خالدآبادی و مالیات یامگا ، چالش جدیدی را برای استقلال ایجاد کرد.

 کارگروه نظارت بر قراردادهای سازمان لیگ فوتبال در ماجرای بررسی پرونده استقلال به دو مورد مهم رسیده که دردسری بزرگ برای آبی‌پوشان ایجاد خواهد کرد.

 یکی از این موارد مربوط به رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی است که ابتدای فصل به استقلال پیوست. این دروازه‌بان با باشگاه هوادار قرارداد داشت و استقلال برای جذب او دو چِک به مبالغ 4 و 5 میلیارد تومان به هوادار داد اما در مدارک ارائه شده به سازمان لیگ این موضوع به چشم نمی‌خورد.

 موضوع دیگر، مالیات یامگا بازیکن فرانسوی آبی‌پوشان است. یامگا سال گذشته قراردادی به مبلغ 550 هزار یورو با استقلال بسته و در آن پرداخت مالیات برعهده باشگاه گذاشته شده است.

سرمربی استقلال خوزستان محروم شد.

 با اعلام فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و گل‌گهر سیرجان 12 آبان ماه در شهر اهواز برگزار شد و تخلفی از سوی سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان رخ داده که با توجه به نوع آنکه عبارت از عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت می‌باشد، لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم بوده و لازم است ظرف مدت 48 ساعت، دفاعیات خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.