چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

باز هم تغییر در فولاد

تجربه نشان می‌دهد وقتی در باشگاه فولاد دچار چالش می‌شوند همیشه یکی از اعضا را کنار می‌گذارند تا بلکه به این شکل صورت‌مساله را پاک کرده و روی اشتباهات صورت‌گرفته سرپوش بگذارند.

به گزارش البرز ورزشی  این بار به نظر می‌رسد نوبت حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد است.

همان اندازه که برخی از بیرون برای برکناری شعبانی تلاش می‌کنند عده‌ای در داخل باشگاه هم هستند که می‌خواهند او همچنان مدیرعامل فولاد بماند. آنها که نگرانند با جدایی مدیرعامل فولاد جایگاه‌شان به خطر بیفتد و از طرفی آلارم‌هایی را در جهت برکناری او حس کردند. از این رو تلاش می‌کنند با خوب جلوه دادن مدیرعامل فولاد دستاوردهای او را به نوعی بولد کرده و شرایط ابقای او را فراهم کنند.

 این درحالی است که شعبانی خود بهتر از هر کسی می‌داند که در حال حاضر نقاط روشن و تاریک مدیریت او در فولاد مهم نیست چراکه قرار است او قربانی ناکامی‌های این باشگاه شده و به‌نوعی به‌عنوان مسبب اصلی اتفاقات فعلی برکنار شود. شاید با این تغییر شوکی به تیم وارد شده و هواداران نیز در آرامش دست از انتقاد برداشته و به حمایت روی آورند.

 احتمال تغییر مدیرعامل باشگاه فولاد تا حدی به واقعیت نزدیک است که حتی صحبت از انتخاب جانشین او نیز شده است‌. از ایمان دباغ‌زاده مدیر ورزش حرفه‌ای و قهرمانی باشگاه فولاد به‌عنوان جانشین احتمالی شعبانی نام برده می‌شود. دباغ هرچند با سمت مدیریتی در باشگاه از این اتاق به آن اتاق سرک می‌کشد اما در واقع نماینده کارخانه در باشگاه به نظرمی‌رسد.

حتی وقتی مارتینز راهی ایران شد اولین نفری که به استقبال او رفت با او دست داد و برای حضورش در ایران به او خوش‌آمد گفت دباغ بود. از طرفی وی رابطه خوبی با حمیدرضا رادکیا، مدیر کمیسیون معاملات شرکت فولاد خوزستان که زمانی موقتا و برای مدتی کوتاه مدیرعامل باشگاه فولاد شد دارد و این شانس او را افزایش می‌دهد.