پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
معروف ورزشکاری باهوش اما...

دامغانی: مربیان بزرگ فقط پول نمی خواهند

مربیان بزرگ برای آمدن به ایران پتانسیل والیبال ما را می سنجند و می دانند که احتمال رسیدن تیم ملی ما به المپیک در حد صفر است.

محمدرضا دامغانی بازیکن و مربی سابق تیم ملی در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: برعکس برخی تصور ها اعتقاد دارم که مربیان بزرگ دنبال پول نیستند آنها برای در دست گرفتن سکان رهبری یک تیم ارزیابی و سبک و سنگین می کنند به همین دلیل فکر نمی کنم که شرایط موجود برای مربیان مطرح بین المللی مساعد باشد.

دامغانی که یکی از کامل ترین بازیکنان تیم ملی بوده و دستیاری سیچلو مربی ایتالیا را برعهده داشت درباره ی حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی گفت: معروف ورزشکاری باهوشی است و بعید می بینم که در انتخابش دچار اشتباه شود. ضمن اینکه طول تاریخ کمتر به یاد داریم که بازیکنی بزرگ مربی بزرگ هم شده باشد.

من هم با شما موافقم که اگر توتولو و آلکنو کنار معروف پازل کاملی را تشکیل دهند می توانند تاثیر گذار باشند اما فراموش نکنیم که دو مربی روسی تجربیات تلخی از والیبال ما برجای گذاشته اند. به خصوص که ما در چند پست بازیکن کم داریم و ساختن افراد جدید زمان می خواهد.

مربی بین المللی والیبال در خاتمه اضافه کرد: نمی شود دست روی دست گذاشت و همه چیز را منتفی دانست باید در جست و جوی بهترین انتخاب تلاش کرد.

گفت و گو: جمشید حمیدی