چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

فکری: بازیکنان فوتبال نازپرورده شدند

کسی منکر افتخارات بزرگی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست اما در شرایط فعلی چه اهمیتی دارد که افتخار کدام بیشتر است مهم این است که مردم از فوتبال لذت ببرند نه اینکه شاهد این دعواها باشند.

محمود فکری، سرمربی تیم هوادار در گفت‌وگو با البرز ورزشی اظهار داشت: رابطه من با مدیران باشگاه خوب است و فکر نمی‌کنم اختلاف نظری وجود داشته باشد یا آنها از شرایط موجود ناراضی باشند؛ چراکه تعامل خوبی با هم داریم. فکر می‌کنم در لیگ ایران هرچه بی‌برنامه‌تر باشید، کار درست‌تر پیش می‌رود. ما همه کارها را خیلی زود شروع کردیم و از برنامه خودمان جلوتر هم بودیم اما با تعطیلات مکرر مسابقات لیگ بازیکنان کلافه شدند.

وی در مورد اخراج بابک مرادی از ابن تیم گفت: بابک راه را اشتباه رفته بود. ما سعی کردیم او را متوجه این موضوع کنیم. یکی دو هفته او را در اختیار باشگاه قرار دادم و دوباره به تمرینات برگشت اما متاسفانه همان مسیر سابق را ادامه داد. در نتیجه او را در اختیار باشگاه گذاشتم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم هوادار تاکید کرد:۳۰ بازیکن در تیم حضور دارد و هرکدام یک ساز می‌زند. اگر هر بازیکنی خط خود را برود طبیعتا کار سخت می‌شود. طبیعی است وقتی بازیکنی بخواهد از مسیر خارج شود با تنبیه و جریمه از سوی باشگاه روبه‌رو ‌شود. اگر بازیکنان متوجه شدند و به راه بیایند که شرایط خوب می‌شود اما اگر نه، که راه‌مان از هم جداست.

 فکری در مورد عملکرد خودش تصریح کرد: عملکردم خود گویای همه چیز است. وقتی در استقلال بودم تیمم تا چندین هفته صدر جدول بود. کمترین رتبه‌ای که با استقلال به دست آوردم، سوم جدول بود. با نساجی در ۱۰ بازی ۱۸ امتیاز گرفتم. تیم نفت مسجدسلیمان را در لیگ یک حفظ کردم و فصل بعد به لیگ برتر آوردم. تیم خوبی در آلومینیوم اراک بستم. در برخی تیم‌ها هم به دلیل برخی چالش‌هایی که وجود داشت نتوانستم به کارم ادامه دهم. در کل اما در اغلب تیم‌ها نتایج بدی نگرفتم.

وی در مورد دعوای بین مربیان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اگر بزرگان فوتبال بخواهند به جان هم بیفتند باعث بی‌احترامی‌ و در نتیجه جنگ بین هواداران می‌شود. هر دو باشگاه از افتخارات فوتبال ایران هستند و هر چقدر به مسائل فنی بیشتر بپردازند، به جذابیت فوتبال بیشتر کمک می‌کنند. مردم می‌خواهند فوتبال تماشا کنند و از آن لذت ببرند.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی