پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

علی ‌عسگر: پرسپولیس امید زیادی برای صعود دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهمترین مسئله پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صعود از گروه E است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: حمیدرضا علی‌عسگر درباره دیدار برگشت تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با اینکه پرسپولیس در دیدار رفت با ۲ گل استقلال را در تهران شکست داد، اما بازی برگشت در دوشنبه پایتخت این کشور دیدار آسانی برایش نخواهد بود.

پرسپولیس امید زیادی برای صعود دارد و می‌تواند در این بازی هم امتیاز لازم را بگیرد. باید کادرفنی و بازیکنان به این موضوع توجه داشته باشند که نباید استقلال تاجیکستان را دست کم بگیرند. پرسپولیس ۲ بازی دیگر در این گروه مقابل الدحیل و النصر دارد و باید با برنامه خوبی صعودش را به مرحله حذفی مسجل کند، چون مهمترین مسئله پرسپولیس صعود از گروهش است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در ۲ دیدار اخیر در لیگ برتر مقابل ملوان و صنعت نفت آبادان متزلزل بود، عنوان کرد: در فوتبال روز دنیا در هر بازی شرایط خاصی برای یک تیم خوب پیش می‌آید که نمی‌تواند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد. اما پرسپولیس باید برای ادامه بازی‌ها آماده باشد و شکل تیمی خودش را حفظ کند. همچنین بازیکنان باید با این امتیاز از دست دادن تجربه‌اندوزی کنند و نگذارند دیگر امتیازی از دست برود تا مشکلاتی برای تیم ایجاد شود.