پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مشکل مربیان استقلال را بازیکنان حل نمی کنند!

داستان کسر قرارداد چند بازیکن استقلال سرانجام خوشی نداشت.

پس از انتظار و جلسه مدیران استقلال با چند بازیکن تیم از جمله رضاوند و مهدی پور این دو بازیکن با مدیران توافق نکردند و عدم پرداخت ده درصد قرارداد نفرات تیم به این چند بازیکن نیز شرایط را بدتر کرد.

رضاوند اعتراض کرد و مهدی پور نیز  اپراتور و اسپانسر قدیمی استقلال که این فصل با آبی ها توافق نکرده را تبلیغ کرد تا مشخص شود که اقدامی در مورد کسر قرارداد انجام نشده است.

این در حالی است که قرار است مدیریت باشگاه مهدی پور را جریمه مالی کند زیرا هواداران استقلال نیز به اقدام این بازیکن  اعتراض کردند و  حتی خواستار برخورد جدی با این بازیکن شدند!

گویا جلسه فوری نیز میان بازیکنان با مدیریت باشگاه برگزار شده که در این جلسه توافق لازم برای کسر قرارداد چند بازیکن تیم حاصل نشد زیرا مهدی پور و رضاوند خواستار تسویه مالی فصل گذشته خود شدند و حدود ۵۰ درصد قرارداد آنها باقی مانده و باشگاه در حال حاضر شرایط پرداخت این مبلغ را ندارد و به همین دلیل موضوع تخفیف این نفرات این بار نیز به نتیجه لازم نرسید و داستان ثبت قرارداد هاشمی نسب و سسما همچنان ادامه دار باقی ماند تا خطیر توسط توافق با اسپانسرهای جدید این مشکل را حل کند نه کمک بازیکنان!

گزارش: سوده رحمانوند