چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

رهبری‌فرد؛ لیگ فوتبال سال به سال، دریغ از پارسال است

دیدار حساس پرسپولیس با سپاهان موجب شده تا اظهارات متفاوتی را از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال شاهد باشیم.

با بهروز رهبری فرد ملی و کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس گپی صورت گرفت تا نه تنها در خصوص دیدار پرسپولیس با سپاهان، بلکه در ارتباط با اتفاقات فوتبالی نقطه نظرات وی را جویا شویم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم حواشی پرسپولیس زودتر حل شود تا این تیم بتواند به روند خوب خود بازگردد.

بهروز رهبری فر در مورد وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تا دو هفته قبل روند خوبی در لیگ برتر داشت اما حواشی که برای بزرگترهای تیم از جمله یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و... پیش آمد، یک مقدار تمرکز تیم را تحت الشعاع قرار داد و باعث شد در دو بازی که پرسپولیس می توانست دو پیروزی را به دست آورد به تساوی رسید، مساله‌ای که اتفاق خوبی برای پرسپولیس نیست و امیدوارم این شرایط هر چه زودتر برطرف شده و پرسپولیس بدون حواشی بتواند  فقط به دنبال کسب نتایج خوب باشد.

وی در مورد درگیری لفظی و رسانه ای بین یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام تاکید کرد: مگر در زمان حضور منصور پورحیدری و علی پروین در این دو تیم، این اتفاقات رخ می داد؟ آقا یحیی و نکونام خودشان با هم همبازی و رفیق بوده اند و به نظرم خودشان می توانند این بحران را حل کنند.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بازی اخیر پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان نتیجه خوبی برای ما نداشت و ما انتظار داشتیم این بازی با برد پرسپولیس به پایان می رسید تا شانس صعودمان بیشتر می شد. به هر حال پرسپولیس در آسیا وضعیت خاصی دارد ولی در فوتبال بالا و پایین زیاد است و امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای این تیم در آسیا رخ بدهد.

رهبری فرد در مورد سطح کیفی فصل جدید فوتبال ایران گفت: سال به سال، دریغ از پارسال! متاسفانه لیگ امسال خالی از ستاره است. من چند بازی مختلف را در این فصل با دقت تماشا کرده ام و باید بگویم سطح فنی و کیفی بازی ها واقعا پایین بود. در حال حاضر لیگ ما خالی از ستاره ها است و این موضوع می تواند خطر بزرگ برای آینده فوتبال ما محسوب شود.

کاپیتان قدیمی پرسپولیس در مورد وضعیت تیم ملی و جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: کار سختی پیش روی تیم ملی است. در آسیا تیم هایی مانند ژاپن، کره و... سرما یه گذاری عجیب و غریبی داشته اند که نتیجه اش کاملا مشخص است. کشوری مانند ژاپن در حال حاضر همه دنیا را متحیر کرده است. زدن 4 گل به آلمان و ترکیه توسط ژاپن نتایجی اتفاقی نیست. تیم ملی ما در حال حاضر چند لژیونر آماده و سرحال دارد که می تواند روی این نفرات امید داشته باشد. با توجه به شرایط موجود اگر در جام ملت ها به جمع 4 تیم برسیم، کار بزرگی کرده ایم.

گفت و گو: اکبر عزیزی