چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

ورلد آف وولی و بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

فدراسیون والیبال ایران با حضور 6 نامزد به طور فعال به دنبال سرمربی جدید برای تیم ملی مردان خود است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: روند انتخاب با نزدیک شدن به پایان دوره چهار ساله ریاست فدراسیون، محمدرضا داورزنی، با تاکید بر ضرورت یافتن کاندیدای ایده آل، شتاب بیشتری گرفته است.

این فهرست شامل چهره‌های برجسته بین‌المللی مانند ویتال هاین از بلژیک، جیانلورنزو بلنجینی و روبرتو پیاتزا ایتالیایی، ولادیمیر آلکنو روسی، پیمان اکبری و سعید معروف افسانه‌ای ایرانی است.

داورزنی بر اهمیت انتخاب مربی با دانش و تجربه قابل توجه در مسابقات بزرگ و همچنین توانایی تدوین برنامه ها و استراتژی های عمیق بازی تاکید کرد. داورزنی در مصاحبه خود تاکید کرد که مذاکرات فدراسیون با هدف مشخص کردن نامزدی است که بیشتر با نیازهای تیم ایران هماهنگ است.

داورزنی با وجود نگرانی‌ها در خصوص عدم تجربه مربیگری معروف، خاطرنشان کرد که سابقه مربیگری همیشه شرط موفقیت نیست. او به ویژگی‌های استثنایی، نفوذ و رهبری معروف معروف اشاره کرد که به طور بالقوه می‌تواند به یک حرفه مربیگری موفق تبدیل شود، مانند سایر موارد در فوتبال و والیبال.

فوریت این انتخاب با شانس ضعیف ایران برای راهیابی به المپیک 2024 پاریس پس از نمایش های ناامیدکننده در لیگ ملت های والیبال 2023 FIVB و مسابقات مقدماتی المپیک تاکید می شود.