چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
دست های تخریبی پشت پرده

مسلمی: یزدانی با قدرت بر می گردد

بحث جراحی حسن یزدانی چنان داغ شده که عده ای از آن علیه قهرمان نام آور کشتی استفاده می کنند.

همت مسلمی مربی سازنده حسن یزدانی در رابطه با حرف و حدیث هایی که ‌اخیرا در خصوص حسن یزدانی و پس از عمل کتف وی گفته شده به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: این حرف هایی که در رابطه با حسن گفته می شود چندان با معیارهای امروز همخوانی ندارد.

وی افزود: اعتقاد من به عنوان کسی که از نزدیک با توانایی های حسن یزدانی آشنایی دارم این است که او با قدرت به عرصه قهرمانی بازخواهد گشت.

وی ادامه داد: ورزشکاری که توانسته ۹ مدال جهان و المپیک از میادین بزرگ کسب کند حتما از پس مصدومیت هم بر خواهد آمد. باعث تاسف است دست های پنهانی که در صفحه های مجازی فعالیت می کنند قصد دارند برای تک ستاره ورزش ایران حاشیه درست کنند اما یزدانی انقدر بزرگ و با منش است که هیچ وقت جواب آنها را نمی دهد.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از گزارشگران ورزش کشتی گفته یزدانی برای گرفتن پاداش مدال طلای بازی های آسیایی به این مسابقات رفته تا هزینه عروسی خودش را  تامین کند! به نظر می رسد عده ای دانسته یا ندانسته قصد دارند با این ادبیات شخصیت برجسته پهلوان محبوب کشتی ما را زیر سوال ببرند.

این مربی سازنده در پایان تاکید کرد: وظیفه همه ما این است که به قهرمان بزرگ کشتی کشورمان روحیه دهیم و او را برای کسب افتخار دیگر در میدان المپیک آماده کنیم نه اینکه با بیان اتفاقاتی که سال ها پیش برای خودشان افتاده روحیه یک قهرمان ملی را تخریب کنند. آنها توجه ندارند که علم پیشرفت کرده و با متد جدید پزشکی، عمل کتف اگر در گذشته باعث مشکلاتی برای ادامه راه کشتی گیران می شد اکنون مشکل چندانی برای بازگشت قهرمانان به صحنه ایجاد نمی کند.

گفت و گو: احمد دباغ