چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
بسکتبال باشگاههای برتر کشور

کاله غول کش شد!

در چارچوب رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر جدال قهرمان و نایب قهرمان فصل پیش در شهر عاشقان توپ و سبد با شگفتی همراه شد و اینبار کاله مازندران با مربیگری علی آرزومندی با نتیجه 92-85 بر تیم شهرداری گرگان با هدایت مصطفی هاشمی غلبه کرد.

جو سنگینی بر بازی حکمفرما بود وآملی ها که تیم میزبان را با بازیکنان خارجی اش آنالیز کرده بودند بعد از اینکه یک یار اریکایی میزبان بر اثر آسیب کشاله ران غایب دیدند ناچار به ارزیابی مجدد شدند.هر دو تیم شنلخت خوبی از یکدیگر داشتند گرگانی ها در ضد حنله بی نظیر بودند اما بازیکنان کاله روی  ریباند واقدامات پیرامونی موفق عمل کردند.

در تیم کاله متین اقاجانپور با دو متر و دو سانتی متر قد 21 امتیاز کسب کرد و با وجود فشار تماشاگران روی این بازیکن گزارشگر گرگانی از وی به عنوان برق سه فاز نام برد.

گرگانی ها روز چهارشنبه میزبانی مسابقات غرب آسیا را بر عهده دارند اما رضا نوری بازیکن و مربی سابق تیم ملی و مدیر فنی تیم کاله به البرز ورزشی گفت:زمین سالن همانند اسفالت بود اما هنوز برای میزبانی غرب اسیا تکمیل نشده است اما گلایه من از کلمات رکیکی است که برخی تماشاگرا گرگانی علیه بازیکن ما بر زبان جاری کردند و جالب اینکه ناظر فدراسیون این واژه های ناپسند را توهین ندانست اما سال پیش تماشاگران کاله را به دلیل استفاده از واژه هایی چون فلان بازیکن باید برقصد مورد جریمه قرار دادند.

متاسفانه برخوردهای دوگانه ناظران شرایطی را بوجود اورد که کنترل در سالن بسکتبال گرگان امکان پذیر نیست.و اما در چارچوب رقابتها امروز و فردا چند بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود.

یکشنبه ۲۱ آبان:

لیموندیس فارس – مهرام تهران

دوشنبه ۲۲ آبان:

ذوب آهن – مس کرمان

مس رفسنجان – فولاد هرمزگان

آورتا ساری – رعد پدافند مشهد

طبیعت – پالایش نفت آبادان

گزارش:ج- دوستدار