چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
تمجدید از عبدی و بچه هایش

روشن:استقلال بدون ستاره و یکپارچه بازی کرد

پیروزی شیرین استقلال مقابل تیم پرقدرت تراکتورسازی فقط دوستداران این تیم ریشه دار را شاد نساخت.شادمانی پیشکسوتان استقلال از این بابت مضاعف است.

حسن روشن بزرک مرد فوتبال استقلال در این باره می گوید: بازی خوبی بود و همان گونه که از قبل گفته بودم ویژگی استقلال امسال این است که ستاره ندارد اما بازیکنانش همگی در یک سطح و یکپارچه فعل خواستن را اجرا می کنند.

بریان کلاف سرمربی فقید و بلنداوازه فوتبال انگلستان می گوید: بعضی تیمها روی کاغذ قدرتمند هستند اما سرنوشت مسابقه فوتبال در زمین چمن رقم می خورد و دیشب استقلال روی زمین فوتبال بازی کرد.

روشن اضافه می کند: بازیکنان استقلال سوای مزیتی که برشمرده ام غرور را کنار گذاشتند و به دلیل واهمه ای که از انتظارات طرفداران و قدیمی های این تیم داشتند از جان و دل مایه گذاشتند و با این روند بسوی قهرمانی می روند.

اسطوره فوتبال ایران درباره پیروزی نوجوانان مقابل تیم قدرتمند برزیل گفت: عبدی مربی خوبی است که دوره مربیگری را در انگلستان گذرانده است او برعکس تیم نوجوانان که به افغانستان باخته بازیکنای را برگزیده که دارتای انگیزه سرشار هستند مشکل فوتبال ما اکادمی هایی هستند که پول را جایگزین خدمت واقعی کردند حالا ما با تیم عبدی به آینده فوتبال ایران امیدوار شده ایم.

گفتگو:ج-دوستدار