چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
در شب مصدومیت دلخراش معنوی نژاد

ورونا با اسماعیل نژاد پیروز شد

کاتانیا -یک ورونا سه پیروزی یاران امین اسماعیل نژاد مقابل تیم جواد معنوی نژاد در سری آ ایتالیا امین اسماعیل نژاد سیزده امتیاز کسب کرد راک موزیچ ستاره تیم ورونا با کسب سی امتیاز بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در حالیکه جواد معنوی نژاد پس از زدن یک آبشار از هوا به زمین فرود آمد دچار مصدومیت شدیدی شد و از زمین مسابقه بیرون رفت شدت مصدومیت به حدی بود که او فریاد زنان درخواست کمک می‌کرد. برای جواد معنوی نژاد این ملی پوش با اخلاق آرزوی سلامتی می کنیم.

آرکادا گالاتی در لیگ قهرمانان اروپا

در لیگ قهرمانان اروپا علی رغم شکست سه بر یک آرکادا گالاتی با جواد کریمی مقابل المپیاکوس یونان این تیم‌ توانست راهی لیگ قهرمانان اروپا شود و در  گروه نسبتا آسانی قرار بگیرد.

حالا آرکادا گالاتی رومانی با تیم های لوبه ایتالیا، پراگ جمهوری چک و گرین یارد مازیک بلژیک هم گروه شد تا تقابل جواد کریمی با تیم سابق خود گرین یارد مازیک جالب شود. جواد کریمی آخرین بار حضور در لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم‌ بلژیکی تجربه کرد که با مصدومیتش تجربه تلخی برای او شد.

جواد کریمی سه امتیاز برای آرکادا گالاتی مقابل المپیاکوس کسب کرد

و سرانجام در لیگ باشگاههای ترکیه در بازی بزرگ هفته لیگ برتر ترکیه که بین تیم های فنرباغچه و گالاتاسرای برگزار شد ، یاران مهدی جلوه با یک کامبک بزرگ و در حالیکه بازی را ۲ بر ۰ عقب بودند در نهایت با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند.

در این بازی مهدی جلوه ملی پوش ایرانی تیم فنرباغچه با کسب ۱۰ امتیاز شامل ۶ حمله و ۴ دفاع عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت.

گزارش: گروه والیبال البرزورزشی