پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دیدار افتخارافرینان ورزش با مقام معظم رهبری

ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و همچنین رویدادهای یک سال گذشته هانگژو با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری البرزورزشی:ورزش و اهالی این عرصه همواره از مقوله‌های مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است. طوریکه ایشان به مناسبت های مختلف با دست اندرکاران ورزش و به ویژه قهرمانان و مدال آوران در عرصه های مختلف دیدار و گفتگو داشته اند.

دیدار جدید ورزشی ها با مقام معظم رهبری ویژه ورزشکارانی است که در بازی های آسیایی و پاراآسیایی صاحب مدال شدند و همچنین مدال آوران رویدادهای یک سال گذشته.

روز گذشته در نشستی که با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی از روسای فدراسیون های ورزشی برگزار شد، این موضوع مطرح شد. زمان دقیق برگزاری مراسم دیدار مدال آوران با مقام معظم رهبری هنوز مشخص نیست اما قرار است به زودی این دیدار انجام شود.

بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی هانگژو برگزار شد. کاروان ایران در بازی های آسیایی صاحب ۵۴ مدال شامل ۱۳ طلا، ۲۱ نقره و ۲۰ برنز شد و در جایگاه هفتم ایستاد. در بازی های پاراآسیایی هم کاروان ایران به ۱۳۱ مدال شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز دست یافت و در جدول توزیع مدال ها در جایگاه دوم قرار گرفت.