چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
باید باز هم با او جلسه بگذاریم

مدیران تراکتور: مشکل ما با خمز عدم نتیجه‌گیری است

تیم تراکتورسازی به استقلال باخت تا روند ناکامی‌ها و عدم ثبات خود در لیگ برتر را ادامه دهد.

این شکست در حالی که پیش از شروع بازی حواشی بسیاری داشت باعث شد تا مسئولان باشگاه تراکتور نسبت به عملکرد سرمربی تیم خود حساس شده و حتی اخباری مبنی بر برکناری این مربی و یا تصمیم گیری در مورد او تا 24ساعت آینده منتشر شود. عدم رضایت از تراکتور این تیم را وارد بحران کرد و قطعا تصمیمات جدید در راه است.

سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم تراکتور در این مورد به البرز ورزشی گفت: جلسه مدیریتی است و من در جریان آن نیستم. مدیرعامل و هیات مدیره قرار است جلسه‌ای تشکیل داده و عملکرد کادر فنی را بررسی کنند. قطعا کادرفنی گزارشی در اختیار هیات مدیره باشگاه قرار می‌دهد. من به عنوان مدیر در کنار تیم هستم ولی خمز باید شخصا گزارش کار خود را ارئه دهد. در نهایت جلسه براساس گزارش او ادامه می یابد. امیدوارم در جلساتی که داریم به جمع‌بندی خوبی برسیم. البته هنوز زمان مشخصی نداریم اما هر وقت اعضا از مرخصی برگردند زمان جلسه مشخص می‌شود.

مدیر تیم تراکتور اعتقادی به اختلاف بین خمز و بازیکنان ندارد. وی به ما گفت: بازیکنان ما نسبت به کارشان متعهد هستند و وظیفه دارند در تمرینات بر اساس خواست باشگاه و کادر فنی بهترین عملکرد را داشته باشند و غیر از این هم نبوده است. اگر غیر از این باشد از او سوال می‌کنیم تا متوجه مشکل شویم ولی تا این لحظه چنین چیزی ندیدم. ما از لحاظ اتحاد مشکلی نداریم و متحد و حرفه ای هستیم.

 وی بهانه‌گیری های خمز را دلیلی برای تمایل او به اخراج ندانست و تاکید کرد: من نگاه منفی به هیچ مسئله‌ای ندارم و براساس واقعیت نظر می‌دهم. این موضوعی است که من نشنیدم و نمی‌توانم بر اساس حدس  نظر بدهم. به اعتقاد من اینطور نیست و چنین چیزی به نظر نمی‌رسد.

از سوی دیگر رضا کرمانشاهی، معاون باشگاه تراکتور نیز برکناری خمز را تکذیب کرد و در این مورد به البرز ورزشی گفت: فعلا تا زمانی که زنوزی از ترکیه برگردد و نصیرزاده به تیم ملحق شود جلسه‌ای برگزار نمی‌شود. قطعا از عملکرد او راضی نیستیم اما با وجود این که شرایط خطرناک شده است اما باید به هواداران هم فکر کنیم. حق آنها این همه بحران نیست. باید چاره‌ای بیندیشیم. نمی‌توان اینگونه نظر داد. باید جلسه را برگزار کرد و به جمع‌بندی برسیم اما احتمال برکناری وجود ندارد. مشکل ما با این مربی فقط عدم نتیجه‌گیری است. یارگیری‌ها با نظر خودش بوده و از این بابت مشکلی نداریم. حتی دست خط او و اسامی بازیکنانی که به باشگاه برای مذاکره اعلام کرد موجود است.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی