چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

جلسه فرمالیته در باشگاه نساجی

به نظر می‌رسد جلسه فردا در خصوص تعیین تکلیف کادر فنی تیم نساجی بیشتر جلسه‌ای برای هماهنگی بین مدیران و مربی این تیم است تا برکناری مهدی رحمتی!

از مدت‌ها قبل مشخص بود تیم نساجی مشکلات بسیاری دارد. عدم هماهنگی، ضعف تاکتیکی و حتی برخی حواشی اجازه نمی‌داد تا نساجی در مسیر درستی قرار گیرد. با همه اینها، بی‌توجهی مسئولان این باشگاه به مشکلات تیم فوتبال‌شان باعث شد تا درنهایت نساجی در مسیر نادرست قرار گرفته و امروز با چنین حواشی و مشکلاتی همراه باشد.

اگر فکر می‌کنید در جلسه روز چهارشنبه هیات ‌مدیره باشگاه نساجی، قرار است سرمربی این تیم برکنار یا با استعفای او موافقت شود، سخت در اشتباهید. اگر قرار بود مهدی رحمتی از سمت خود برکنار شود بعد از بازی و در شرایطی که سکوها بسیار ملتهب بود برکنار می‌شد تا حداقل هواداران به خواست خود برسند. به نظر می‌رسد برگزاری جلسه هیات‌مدیره در روز چهارشنبه یعنی به فاصله سه روز از بازی با ذوب‌آهن، بیشتر یک ترفند برای آرام کردن جو است.

 مسئولان باشگاه نساجی به بهانه عدم حضور صادق درودگر و چند تن دیگر از اعضای هیات‌مدیره جلسه را به روز چهارشنبه موکول کردند تا به این شکل تب‌وتاب علیه رحمتی و هیاهوی هواداران بخوابد، درحالی‌که برای برگزاری جلسه و تصمیم‌گیری در مورد رحمتی، حدادیان به اندازه کافی اختیار دارد.

 طبق شنیده‌های ما از باشگاه نساجی جلسه روز چهارشنبه بیشتر برای بررسی وضعیت به وجود آمده است و قرار نیست این مربی برکنار شود. البته این احتمال وجود دارد که در این جلسه درخصوص راهکاری در جهت تقویت تیم، به این مربی ارائه شود اما به معنی برکناری رحمتی نیست. همان‌طور که می‌دانید چندی پیش وحید فاضلی از جمع کادر فنی نساجی جدا شد، به این ترتیب یک جای خالی برای جذب یک مربی توانمند وجود دارد. گویا با توجه به اینکه پیش از این درودگر نیز عنوان کرده بود حاضر است برای رحمتی دستیار خارجی بیاورد، این احتمال وجود دارد که یک کمک غیرایرانی به کادر فنی نساجی اضافه شود.

گویا قرار نیست در جلسه روز چهارشنبه عزل صورت بگیرد بلکه درخصوص راهکاری برای حل این مشکل تصمیم‌گیری می‌شود. صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی درخصوص جلسه روز چهارشنبه به ما گفت:

هنوز استعفایی از رحمتی دریافت نکردیم. باید جلسه بگذاریم و حرف‌های او را بشنویم. هنوز زمان زیادی داریم و لیگ به‌زودی ۴۰ روز تعطیل خواهد شد. درنتیجه وقت هست و زمان برای تصمیم‌گیری برای بهترین تصمیم را داریم.

صادق درودگر در مورد احتمال مذاکره با برخی گزینه‌های دیگر و تلاش‌ها برای پیدا کردن جانشین مهدی رحمتی به ما گفت:

 ما به مردم قائمشهر و مازندران بدهکاریم. اشتباهاتی داشتیم که باید برطرف کنیم. مالک باشگاه از همه ما مسئول‌تر است و می‌خواهد مردم خوشحال باشند؛ چراکه نظر آنها برای ما اهمیت بسیاری دارد!

گفت و گزار: نیلوفر مژدهی