چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
درخت پر بار و سر پایین

کاظمی: دلم برای رسیدن به تیم ملی روشن است

در شرایطی که ستاره های ریز و درشت والیبال ایران راهی آن سوی مرز ها شده اند لیگ کنونی کشور ما نوید نو ستاره هایی را می دهد که در آسمان توپ و تور سو سو می زنند.

یکی از این پدیده ها یوسف کاظمی است، بهترین مدافع نوجوانان جهان که بعد از یک فصل دوری و آسیب دیدگی بر تارک تیم نیان الکترونیک مشهد می درخشد. وی در مسابقات هفته پنجم عملکردی درخشان در دفاع روی تور و حملات سرعتی داشت و بازیکن برتر هفته ی البرز ورزشی شد.

کاظمی که از شهر شیراز همان جایی که پیشتر بازیکنان بزرگی چون فریبرز استخری را داشت به والیبال ایران معرفی شد. وی در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: نیان الکترونیک تیم جوان و با تجربه ای است که توسط یک کادر ورزیده هدایت می شود، برعکس برخی تیم ها که از دو دستگی بازیکنان رنج می برند اینجا صمیمت و رفاقت موج می زند. باید از مهندس امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب یزد تشکر کنم که به من اجازه داد با حضور در تیم دیگر بخت آزمایی کنم، شهداب باشگاهی حرفه ای است که طبق برنامه 10 ساله به پیش می رود هرچند که من در این تیم جایی نداشتم ولی شاید روزی به شهداب برگردم.

پدیده سرعتی زن والیبال ایران با اشاره به اینکه از سید موسوی بازیکنی که 10 دوره لیگ جهانی و المپیک را پشت سر گذاشته است درس ها آموخته است می افزاید: از حضور در کنار بازیکنان بزرگی چون امیر غفور و مهدی مهدوی در باشگاه شهداب درس های زیادی آموخته ام و دلم روشن است که می توانم به زودی جایی در تیم ملی بزرگسالان پیدا کنم هرچند در این پست تاپ لول هایی مانند اصغر مجرد حضور دارد.

مدافع وسط 2 متر و 10 سانتی والیبال ایران اضافه می کند: از امیر غفور آموخته ام که درخت هرچه پر بار تر باشد سرش پایین تر است بنابراین تلاش می کنم هرگز در دام غرور نیافتم و با اعتماد و اعتقاد به آینده روشن پیش بروم. از البرز ورزشی سپاس گذارم که همواره به جوانان والیبال لطف دارد، امثال ما باید قدردان شما باشیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی