چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
بسکتبال غرب آسیا

شهرداری گرگان به مصاف ساجس لبنان می رود

تیم بسکتبال شهرداری گرگان صبح امروز راهی لبنان شد تا نخستین مسابقه خود را در چارچوب رقابت های غرب آسیا با تیم ساجس برگزار کند.

لبنانی ها اگرچه در این دوره برخلاف گذشته بازیکنان شاخصی چون اراگچی و فادیو الخطیب را ندارند اما باز هم با تدارکاتی به میدان آمده اند. یک بازیکن سرشناس مصری و سه بازیکن تاپ آمریکایی در ترکیب دارند.

گرگانی‌ها قرار است بازی‌های خانگی خود در لیگ ایران را به میزبانی قلعه عقاب‌ها (سالن امام گرگان) برگزار کنند به همین دلیل روز چهارشنبه آینده میزبان بازی برگشت با ساجس در شهر عاشقان بسکتبال باشد.

شهرداری گرگان امسال با هدایت مصطفی هاشمی با ترکیبی کاملا جدید نسبت به دوره قبل، در این رقابت‌ها حاضر می‌شود. آن‌ها ستارگانی چون محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، سجاد پذیرفته و گارد کهنه‌کار خود یعنی پری‌پتی را دیگر در ترکیب خود ندارند.

آن‌ها در گرگانی ها در فصل جدید بازیکنان مطرحی چون ارسلان کاظمی و امیر قلی‌زاده را در ترکیب دارند که در فصل گذشته سوپر لیگ غرب آسیا، در ترکیب تیم ذوب‌آهن اصفهان حضور داشتند. اکنون آن‌ها سینا واحدی، گارد جوان و ملی‌پوش ایران را هم در اختیار دارند که رهبری این تیم را بر عهده گرفته است.

شهرداری گرگان در این دوره از رقابت ها نورول پله بازیکن سابق NBA و ویل چری را به جمع خود اضافه کرده اند و باید دید که چه نتایجی را رقم خواند زد.

گزارش: پوریا حمیدی