پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

هلالی: گل محمدی با واقعیت ها کنار بیاید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از ‌وضعیت فعلی تیم پرسپولیس نگران بوده و خواهان بهبود شرایط کنونی است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: هلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی نقطه نظرات خود را چنین بیان کرد: بهتر است گل‌محمدی انتقادات را بپذیرد و مشکلات را گردن دیگران نیندازد.

اسماعیل هلالی درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: فوتبال بُرد و باخت دارد و ما در هر لحظه پشت تیم‌مان هستیم و همیشه در شرایط سخت از پرسپولیس حمایت می‌کنیم. باید دست به دست هم بدهیم، برای برطرف کردن مشکلات کاری انجام بدهیم تا رو به جلوتر بازی کند.

وی ادامه داد: امسال مهاجمان خوبی جذب نشدند و باید با این نفرات بازی‌ها را ادامه بدهند. توقع نداشتم پرسپولیس در دیدار با سپاهان این قدر اشتباه داشته باشد و شکل خوبی نداشته باشد. در زمان بازی کردن خودم، وقتی با تیم‌های بزرگ بازی داشتیم با انگیزه مضاعف، بهتر بازی می‌کردیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس بعد از بازی با الدحیل که خیلی خوب بازی کرد، دیگر شرایط خوبی را ندارد. به خاطر عدم پرداخت آپشن قهرمانی سال قبل، تمرینات تعطیل شد و تیم وارد مسائل حاشیه‌ای شد. پرسپولیس باید ملوان، صنعت نفت و استقلال تاجیکستان را به راحتی می‌بُرد. زمانی که تیمی وارد حاشیه می‌شود دیگر جمع کردنش سخت می‌شود.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه سایر تیم‌ها پرسپولیس را آنالیز می‌کنند، عنوان کرد: کادر فنی دیگر تیم‌ها، تاکتیک پرسپولیس را می‌خوانند و طبق آن برنامه فنی می‌چینند. ما تعریف کردیم که دروازه‌بان‌مان بازی با پای قوی دارد، اما این دلیل نمی‌شود که تمام پاس‌های تیم و حتی هافبک‌های‌مان رو به عقب باشد. یعنی پرسپولیس یک بر صفر جلو افتاده و بعد از آن تیم عقب می‌کشد؟ برای من بیننده این موضوع تداعی می‌شود که انگار کادر فنی سعی دارد تا بازی یک بر صفر بُرده را حفظ کند.

هلالی تصریح کرد: همینطور می‌شود که در دقایق پایانی بازی مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال تاجیکستان وقتی تیم یک گل زده و جلو است به عقب می‌رود و نتیجه را از دست می‌دهد. بیرانوند مقابل تیم تاجیکستانی چند فرصت گلزنی را گرفت و عالی کار کرد. در دوران بازی خودم در پرسپولیس همیشه سعی می‌کردیم تعداد گل‌مان را افزایش بدهیم، چون هر لحظه امکان داشت یک اشتباه صورت گیرد و گل بخوریم.

هلالی درباره عملکرد مهاجم سوئدی پرسپولیس یادآور شد: نبیل باهویی فوتبالیستی نیست که پرسپولیس دنبالش می‌گشت و انتظار داشتیم توپ‌های سردرگم خط جلوی تیم را تبدیل به گل کند. من فکر می‌کنم این بازیکن در تمام عمرش ۵ گل هم نزده است! اصلاً این مهاجم نمی‌تواند پرسپولیس را به شرایط ایده‌آل برساند. او فقط دونده است و خیلی هم در بازی‌ها تاثیرگذار نیست.

وی در مورد کیفیت بازی زاهدی ادامه داد: من خودم انتقاد داشتم که چرا شهاب زاهدی را گرفتند؟ اما او رفته رفته به شکل تیمی رسید و در بازی پیکان هت‌تریک کرد، اما دو بازی روی نیمکت نشسته است!

کارشناس فوتبال یادآور شد: برای من به عنوان یک هوادار، جای سوال دارد که تعویض مسعود ریگی در دقیقه ۸۷ چه مناسبتی داشت؟ پرسپولیس یک بر صفر عقب است و به بازیکن تهاجمی نیاز دارد.