چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
جام جهانی فوتبال زیر 17 سال

یک اشتباه، شکست غیر منتظره را رقم زد

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین بازی دور گروهی جام جهانی به مصاف انگلیس رفت و دو بر یک شکست خورد. انگلیس قهرمانی سال 2017 جهان را در کارنامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در شرایطی شکست خورد که نیمه اول را با یک گل پیروز شده بود و گل دوم را در دقایق اضافی نیمه دوم دریافت کرد.

داور: گستاوو ترخا(اروگوئه)

کمک‌ها: کارلوس باریرو و آندرس نیئواس

کارت زردجو جانسن

کارت قرمز: -

گل: ابوالفضل زمانی(31) برای ایران و راسل دنی (63) و اندالا (90) برای انگلیس

* پس از گل ابوالفضل زمانی در شرایطی که عبدی مشغول خوشحالی بود، مشت رضا حاج اسبویی، مربی دروازه‌بان‌های ایران به صورت سرمربی تیم برخورد کرد.

* در دقیقه 49 آرشا شکوری پس از برخورد با لویس اسکلی برای لحظاتی روی زمین افتاد اما پس از مداوای کادر پزشکی ایران به بازی برگشت.


*دقیقه ۶۳ ضربه ریس الکساندر راسل پس از یک و دو با ورهورست توپ را با یک ضربه زمینی به گوشه سمت راست دروازه ایران فرستاد تا نتیجه را به تساوی بکشاند.

*
دقیقه ۷۳ محمد عسگری جای ابوالفضل موردی علیرضا همایی فرد جای نیما اندرژ

*دقیقه ۷۴ آرشا شکوری ضربه از راه دور اندلا را در شرایطی که توپ تغییر مسیر داده بود به سختی راهی کرنر کرد.

*
دقیقه ۷۵ اندلا با سر توپ زدن به درویش عالی از زاویه بسته در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه‌اش از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه ایران عبور کرد.

*
دقیقه 80 موقعیت خوبی در محوطه جریمه انگلیس نصیب بازیکنان کشورمان شد که دروازه بان مانع از گلزنی ایران شد.

*دقیقه ۹۰ رها شدن توپ از دست آرشا شکوری سبب شد جوئل اندالا از زاویه بسته گوشه محوطه جریمه دومین گل انگلیس را وارد دروازه ایران کند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در بازی آینده به مصاف نیو کالدونیا می رود.