پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

درخشان: پرسپولیس موج شکن است

شرایط کنونی تیم فوتبال پرسپولیس نگرانی هایی را در بین دوستداران واقعی این باشگاه به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: حمید درخشان با ابراز نگرانی نسبت به روند چند بازی اخیر پرسپولیس گفت: در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان شاهد یک جدال نزدیک و برابر بودیم هر چند در دقایقی سپاهان بهتر عمل کرد و تا حدودی کفه‌ ترازو به سود این تیم سنگین شد.

وی ادامه داد: در چنین بازی‌هایی استفاده از ضربات ایستگاهی می‌تواند گره کار را باز کند که رضا اسدی این کار را کرد. در ۴۵ دقیقه دوم هم سپاهان با تدابیری خاص به دنبال حفظ نتیجه بود که امری طبیعی بود و تلاش کرد تا در نهایت فاتح این دیدار خانگی شود.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: بعد از این گل پرسپولیس به دنبال ایجاد فرصت و جبران نتیجه بود اما متاسفانه بازیکنان این تیم با دستپاچگی و بدون برنامه حملات خود را تکرار می‌کردند و برای همین نتوانستند در این امر موفق شوند. سپاهان بعد از گل به لاک دفاعی رفت و پرسپولیس با انتقال گیورگی گولسیانی به خط حمله خود به بازی مستقیم روی آورد که این شیوه بازی، کار سپاهان را راحت کرد زیرا مدافعان و سنگربان این تیم با شرایط بهتری فرصت مهار و دفع توپ را داشتند. اگر پرسپولیس برنامه‌های هجومی خود را از کناره‌ها دنبال می‌کرد شرایط نتیجه بهتری می‌گرفت و این امکان بود که در دقایق باقیمانده به گل برسد.

وی در پایان گفت: شک ندارم که پرسپولیس به روزهای اوج باز خواهد گشت، این تیم پتانسیل ان را دارد، موج ایجاد شده با دوام نیست و پرسپولیس تیم موج شکنی است.