چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
سیرجان قطب بزرگ والیبال کشور

شریف پور: حاجی پور چند پیشنهاد خارجی دارد

علی حاجی پور، قطر پاسور بلند پرواز تیم ملی والیبال که در آخرین مرحله لیگ ملت ها در آمریکا به شدت از ناحیه ی پا آسیب دیده است با پشت سر گذاشتن دوران مراقبت و بازیابی چند پیشنهاد خارجی دارد.

محمدرضا شریف پور، مدیر تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در اینباره به البرز ورزشی گفت: وی البته با تیم ما قرارداد داخلی دارد اما اگر تمایل داشته باشد که در کنار تیم فولاد باشد مدیران باشگاه در مورد آمادگی دارند.

وی افزود: از سابقه تیمداری سیرجان در والیبال به 17 سال می رسد و ما نخستین بار با مربیگری خلیل آزمون پدر سردار آزمون نایب قهرمان باشگاه های ایران شده بودیم، لطف خداوند و حمایت مدیران صنایع در این شهر باعث شد که ما سوای فولاد سیرجان ایرانیان سه تیم دیگر در لیگ های بانوان و آقایان داشته باشیم و یا این مسئله انگیزه زیادی شد تا درحال حاضر بالغ بر 1000 دختر و پسر در سیرجان سرگرم آموزش و تمرین باشند. به طور کلی استان ما به دلیل برخورداری از ظریف هایی که اشاره کردیم از 23 استان دیگر جلوتر است.

شریف پور که ریاست هیات والیبال شهرستان سیرجان برعهده دارد درمورد موقعیت استان والیبال کرمان نیز گفت: حضور آقای امیر مداح به عنوان رئیس هیات استان اقدامات دوران ریاست آقای ثابتی پور تدوام پیدا کرده و هم اکنون با برگزاری کلاس های متعدد آموزشی و توجه به پیشکسوتان و تیم های پایه استان کرمان به یکی از قطب های والیبال کشور تبدیل شده است.

گفت و گو: جمشید حمیدی