پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
چند خبر کوتاه از پرسپولیس

اتحاد به جای اعتصاب

بازیکنان پرسپولیس وقتی خبر جریمه را شنیدند تصمیم گرفتند تمرینات را تحریم کنند.

در این میان بزرگ‌تر‌های تیم در گروه سعی بر آرام کردن جو متشنج‌ شده کرده و خواستند که در این شرایط حساس به فکر این باشند که متحد شده و با کسب نتایج درخشان در بازی‌های حساس پیش‌رو از جمله دیدار با النصر، الدحیل و دربی پایتخت شرایطی را به وجود آورند که باشگاه به جای جریمه به دنبال پرداخت پاداش به آنها باشد.

 بیرو می‌خواهد کاپیتان باشد!

در بازی برگشت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان وحید امیری قصد ورود به میدان را داشت همه منتظر بودند بیرانوند سمت وی رفته و بازوبند را به او دهد که این اتفاق رخ نداد. این اتفاق در بازی با سپاهان به شکل دیگری تکرار شد. این بار امید عالیشاه در دقایق پایانی به زمین آمد و دوباره بیرانوند تصمیم گرفت توجهی به این مساله نکرده و بازوبند را حفظ کند اما عالیشاه در جریان بازی سمت او رفته و بازوبند را گرفت.  همبازیان بیرانوند می‌دانند که او علاقه زیادی دارد تا نقش کاپیتان را در تیم ایفا کند درحالی‌که امید عالیشاه و سروش رفیعی هم شدیدا علاقه‌مند به این کار هستند. شاید به‌خاطر همین است که آنها و مخصوصا بیرو و سروش در پایان هر بازی سعی می‌کنند مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفته و درمورد مسائل مختلف پاسخگوی سوالات باشند.

پزشک جدید به امیری استراحت داد

 وحید امیری که بعد از تقریبا یک ماه و نیم دوری در بازی تیمش با استقلال تاجیکستان به میادین بازگشت با تشدید مصدومیتش تصمیم گرفت که دوره جدید درمانش را نزد پزشک دیگری آغاز کند. در این راستا باخبر شده ایم که پزشک جدید امیری به وی اعلام کرده وقتی که درد در ناحیه همسترینگ پایش داشته نباید کار فیزیوتراپی می‌کرده و به این خاطر از او خواسته یک هفته‌ای به پایش استراحت دهد و بعد از برطرف شدن دردش در ناحیه همسترینگ آن وقت دوره درمانی جدید را برای بهبودی‌اش آغاز کند.

نبیل به بازی با النصر می‌رسد

 نبیل باهویی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده است. البته مصدومیت او خفیف است و کادر پزشکی پرسپولیس برای اینکه اتفاق امیری برای نبیل تکرار نشود از کادرفنی می‌خواهند از مهاجم سوئدی در بازی با سپاهان استفاده نکنند. در این راستا نبیل با چند روز فیزیوتراپی می‌تواند به تمرینات گروهی سرخپوشان برگردد.

گزارش: نیلوفر مژدهی