پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بازگشت بهادر مولایی به دنیای وزنه برداری

بهادر مولایی وزنه بردار بابلسری تیم ملی که چهار سال در اثر تصادف اتوموبیل از دنیای ورزش حرفه ای و قهرمانی دور مانده بود اعلام کرده است که قصد بازگشت به دنیای وزنه برداری را دارد.

او گفت: دوست داشتم که در تورنمنت بزرگی مانند المپیک حضور داشته باشم اما متاسفانه قربانی رای کادر فنی شدم. قرار بود از بین من و «محمدرضا براری» یک نفر خط بخورد. با وجود آمادگی که داشتم و کادر فنی نیز از این آمادگی آگاه بود براری با ۱۴ رای ماندگار شد علی هاشمی ۱۰ رای کسب کرد و من تنها چهار رای برای اعزام به ریو ۲۰۱۶ کسب کردم و این موجب شد تا با وجود آمادگی از کاروان اعزامی به برزیل جا بمانم.

از اردوی تیم ملی خط خوردم و به همراه چند نفر از بستگان باروحیه‌ای داغان به سمت شمال رفتم اما تقدیر من تصادفی بود که زندگی ‌ام را به هم ریخت. در این تصادف یکی از بستگان را از دست دادم و خودم آسیب جدی دیدم که پس از چهار سال هنوز آثار آن به همراهم است. پس از این تصادف کسی سراغی از من نگرفت. به خاطر مصاحبه‌ای که انجام دادم حتی فدراسیون حکم انضباتی برایم صادر کرد که با وساطت امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان بابلسر ختم به خیر شد.

اگر بخواهم نقش کادر فنی را در خط خوردنم موردبررسی قرار دهم باید بگویم سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی در این اتفاق ۱۰ درصد نقش داشت و فدراسیون ۹۰ درصد. انوشیروانی متاسفانه آن‌گونه که باید از من دفاع نکرد.

فعلا در حال مربیگری در بخش زنان و مردان هستم. با توجه به سن و سالم تصمیم دارم دوباره به دنیای قهرمانی برگردم هر چند که این کار سخت است اما تمام تلاش خود را به کارخواهم گرفت. به‌احتمال ۹۰ درصد این تصمیم عملی می‌شود.