پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نتیجه لجبازی یاغی با مارتینز

جلسه آشتی کنان یاغی با مربی اسپانیایی

محمد عباس‌زاده بازیکن فولاد بار دیگر جنجال آفرید و این بار در درگیری با سرمربی تیمش تمرینات را ترک و راهی قائمشهر شد.

محمد عباس‌زاده مصدوم بود و مایل بود یک روز زودتر و قبل از بازی فولاد مقابل آلومینیوم راهی مرخصی شود. مارتینز اما با این درخواست او موافقت نکرد که در نتیجه درگیری لفظی بین دو طرف ایجاد شد.

این رفتار عباس‌زاده چنان سرمربی جدید فولاد را تحت تاثیر قرار داد، که در ادامه حاضر به هیچ گونه سازشی نشد و رسماً طی نامه‌ای مکتوب این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد.

صحبت‌های اولیه با مارتینز از طرف باشگاه فولاد تاکنون به نتیجه نرسیده و او حاضر به هیچ گونه مماشاتی با این بازیکن نیست. قرار است کمیته انضباطی باشگاه فولاد تشکیل جلسه داده و به وضعیت محمد عباس‌زاده رسیدگی کند. این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود.

از طرفی عباس‌زاده قراردادی ۲ ساله دارند. از این رو بازگشت او به تمرینات نیازمند یک تعامل سفت و سخت دو طرفه است‌ او اگر بخواهد قراردادش را با فولاد فسخ کند نمی‌تواند به تیم دیگری برود در نتیجه باید با باشگاه توافق کند و فولادی‌ها نیز مایلند این توافق در جهت بازگشت به تمرینات باشد.

به این ترتیب اگر عباس‌زاده می‌خواهند از فولاد جدا شده و شانس خود را در تیم دیگری امتحان کند باید ابتدا رضایت باشگاه فولاد را جلب کرده و سپس از جمع آنها جدا شود. به همین دلیل در صورتی که او نتواند رضایت فولادی‌ها را جلب کند امکان جدایی میسر نیست.

گزارش: نیلوفر مژدهی