پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نتایج هفته پنجم لیگ والیبال ایتالیا

خبر امیدوار کننده از معنوی نژاد

در چارچوب هفته پنجم لیگ والیبال ایتالیا پروجا و ترنتینو به پیروزی‌های خارج از خانه قابل توجهی دست یافتند، در حالی که تیم های لوبه، پیاچنزا و مودنا در زمین خود پیروز شدند.

نکات مهم بازی های هفته پنجم را مرور می کنیم:

پروجا مقابل تارانتو:

پروجا با نتیجه 3-1 بر تارانتو پیروز شد. علی رغم عملکرد پر شور تارانتو، آنها در ست چهارم تسلیم شدند. اوله پلوتینِتسکی از پروجا به عنوان MVP مسابقه انتخاب شد.

لوبه در مقابل کاتانیا:

لوبه با پیروزی مستقیم (3- صفر) بر کاتانیا چیره شد. لاگومژیا به عنوان بهترین امتیاز آور و MVP درخشید و صدمین بازی خود را در ایتالیا رقم زد. جواد معنوی نژاد دریافت کننده ایرانی کاتانیا در این بازی به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

مودنا مقابل پادووا:

مودنا   3-1 مقابل پادووا پیروز شد. عملکرد خوانتورنا بسیار مهم بود و عنوان MVP را برای او به ارمغان آورد.

میلانو ترنتینو:

ترنتینو در ادامه روند بردهای خود با نتیجه 3-1 میلانو را در دیداری جذاب شکست داد. الکساندر میکیلیتو بازیکن برجسته بود و جایزه ارزشمندترین بازیکن مسابقه را به دست آورد.

پیاچنزا در مقابل سیسترنا:

پیاچنزا با پیروزی 3-1 سیسترنا را شکست داد. این مسابقه شاهد تلاش تیمی قابل ستایش از سوی پیاچنزا بود و اسکنفرلا لیبروی پیاچنزا به عنوان MVP انتخاب شد.

آخرین خبر درباره جواد معنوی نژاد اینکه براساس اعلام پزشک باشگاه مربوطه وی دچار پارگی رباط صلیبی نشده ولی باید برای طی مراحل ترمیم آسیب دیدگی استراحت کند.

این خبر خوبی است که تیم ملی ما می تواند در آینده دریافت قدرتی اصفهانی تیم ملی در کمال سلامت استفاده کند.

گروه والیبال البرز ورزشی