پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آیینه لیگ برتر لیگ والیبال

فولاد ایرانیان محکم و استوار

هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با سه دربی و دو ماراتن زیبا بهتر از ایام گذشته سپری شد.

شهداب یزد تیم بالاتر یعنی ایفاسرام اردکان را سه بر یک شکست داد، فولاد سیرجان ایرانیان با همین نتیجه از سد مس رفسنجان گذشت و سرانجام در شهرآورد گلستانی ها پاس سه بر یک گنبد را از پیش رو برداشت.

گیتی پسند نیز در یک بازی برتر سه بر یک طبیعت اسلام شهر را مغلوب کرد و پیکار دیدنی پیکان و نیان الکترونیک مشهد را شاگردان حامد صمدی بردند و سایپا اما ماراتن هفته را باز هم به حریف باخت.

هورسان در مصاف با سایپا بازی به دو جوان تاپ خود امیر حسین خانی و سید حسین زمانی تکیه داشت و سرانجام چادرملو میهمان خود شهرداری ارومیه را شکست داد. کیاوش حیدری و مهرداد بابایی عالی بودند.

در مصاف یزد شهداب روی پاس های مهدی مهدوی و حملات پشت خط یار بلغاری پارا پانوف درخشید، گیتی پسند روی پاس های هومن باقری و آبشار های علی زارع، مهدی بیاتی و... برتری خود را به اثبات رسانند.

پاس در گرگان به حملات متین احمدی، امیر صداقت و توپ گیری حسین حاجی کلاته تکیه کرد. هرچند که عیسی سنگ دوینی، رئیس هیات و سرمربی پاس به احترام گنبدی ها روی نیمکت هدایت پاسی ها ننشست اما گلایه هم ولایتی ها این بود که چرا مسابقه را در یک سالن کوچک و قدیمی برگزار کرده اند و سرانجام در پیروزی مشهدی ها مقابل پیکان که ماراتنی دشوار بود محمدرضا مشهدی به عنوان یار تعویضی کولاک کرد.

در نبرد کرمانی ها پوریا حسین خان زاده 30 امتیاز برای فولاد سرجان ایرانیان گرفت و به اتفاق سید موسوی بهترین بوده اند.

ترین های هفته

تیم هفته: پاس گرگان به دلیل پیروز بر تیم هشتم جدول یعنی گنبد با تقدیر از نمایش عالی تیم نیان الکترونیک مشهد ضمن اینکه عملکرد تیم شهداب هم درخور تقدیر بود.

مربی هفته: عیسی سنگ دوینی با تقدیر از حامد صمدی و محمدرضا تندروان

بازیکن هفته: پوریا حسن خان زاده به دلیل کسب 30 امتیاز و موفقیت 70% در آبشار

چهره هفته: محمدرضا مشهدی یار تعویضی تیم نیان که سرنوشت بازی با پیکان را تغییر داد.

پدیده هفته: امیرحسین خانی (هورسان رامسر)

داور هفته: مهدی نویدی داور اول – اکبر شرقی داور دوم

نویسنده: جمشید حمیدی