پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لیگ دسته یک باشگاه های کشور

گل گهر و رازین همچنان پیشتاز

هفته دهم دور رفت لیگ دسته یک باشگاه های کشور با دوازده دیدار در شهرهای شهر بابک، کرمان، رضوانشهر، بابلسر، تنکابن، ارومیه، ماکو، قم، آمل، بشرویه و تهران (دو مسابقه) پیگیری شد.

تیم‌های توپکا بابلسر، مهرگان نور، افق قم، طلایی‌پوشان 15 خرداد، آکادمی گل‌گهر سیرجان، رازین پلیمر تهران، نام آوران تنکابن، ملوان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، مس سونگون و صنعتگران امید در این دیدارها برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

رازین پلیمر به دهمین برد خود دست یافت و تنها تیم این رقابت‌هاست که همچنان بدون باخت به مسابقات خود ادامه می‌دهد و قهرمانی نیم فصل خود را در گروه دوم قطعی کرده است. در تیم رازین پلیمر بازیکنانی مانند علیرضا آقامجیدی، سید احمد اسماعیل نژآد و رسول خریداری مانند هفته های اخیر بهترین بودند. این تیم را مرتضی هداوندی هدایت می کند.

آکادمی گل‌گهر سیرجان و مهرگان نور هم در گروه یک مسابقات به نهمین برد خود دست یافتند و تنها یک باخت در کارنامه خود دارند و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل هستند. در جمع شاگردان محمدرضا دامغانی اینبار یک پدیده جدید خودنمایی کرد. معین حیدری پاسوری با آینده درخشان که می تواند از لیگ یک و راهنمایی های مربی کاربلد خود به لیگ برتر و تیم ملی برسد.

تیم افق قم نیز به پیروزی های خود ادامه داد و با بازی های درخشان محمد محمدی پاسوری باتجربه و اسپک های فرهاد وزیری و مهدی احمدی کولاک کرد و بر تیم شهرداری آزادشهر چیره شد.

دیدار دو تیم فولاد سپاهان و عقاب ناجا در شرایطی که عقاب ها دو ست نخست را برده بودند سه بر دو به سود اصفهانی ها خاتمه یافت. در تیم اصفهان به مربیگری بالسا رادولویچ، علیرضا جلالی، ماهان برزکار ستاره بودند. برزکار از تیم نوجوانان خود را به سطح بالا سوق داده است.

صنعتگران تهرانی نیز ماراتن مس کرمان را به سود خود خاتمه دادند. این تیم با مربیگری وحید خورشیدی یک مجموعه کامل متشکل از متین جعفری، افشین فتاح، امیر صمیمی، امیر عبدی، علی حاج حسن و حسن مرادی برنده میدان دشوار شد.

از سایر دیدار ها علی رغم تلاش فراوان اطلاعاتی کسب نکردیم.

تابلوی نتایج:

گروه A:

آکادمی گل گهر سیرجان ۳ – مس شهر بابک یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۲)

صنعتگران امید ۳ – مس کرمان ۲ (۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵، ۲۶ بر ۲۸، ۱۵ بر ۱۳)

مس سونگون ۳ –  کاسپین پره سر گیلان صفر (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲)

توپکا بابلسر ۳ – کریمه قم صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸)

نام آوران تنکابن ۳ – شهرداری فردیس ۲ (۲۵ بر  ۱۷، ۲۵ بر ۲۱، ۲۲ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۱۵ بر ۸)

مهرگان نور ۳ –  نیروی زمینی صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲)

 

گروه B:

افق قم ۳ –  شهرداری آزادشهر یک (۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۱)

طلایی پوشان ۱۵ خرداد ورامین ۳ – آرتین یک (۲۵ بر ۲۲، ۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸)

رازین پلیمر تهران ۳ – درنالار ارومیه ۲ (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳)

ملوان تهران ۳ – مقاومت ماکو یک (۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر۲۱، ۲۵ بر ۲۳)

فولاد مبارکه سپاهان ۳ – عقاب نهاجا ۲ (۲۲ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر۲۳، ۲۵ بر ۲۲، ۱۵ بر ۱۳)

کود گلفام آمل ۳ – رعد پدافند صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸)

گزارش: ج - دوستدار