چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
هیات والیبال استان تهران و انبوه مشکلات

وادی: ذخیره نیمر عبدالعزیز را می خواهیم

هیات والیبال استان تهران یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بدهکاری دارد و برای تعمیر دستگاه گرمایشی  نیازمند بیش از دو میلیارد تومان است.

ابراهیم وادی سرپرست جدید هیات والیبال استان تهران با بیان این مطلب به البرز ورزشی می گوید: متاسفانه ساختار هیات به هم ریخته است و گوشه ای از زمین سالن فرونشست کرده و سالن متعلق به هیات نیز که به یک باشگاه بدنسازی اجاره داده شده بود 10 ماه پرداختی نداشته است. هیات به همه بدهکار است و من نمی دانم که در این سال ها چه کرده اند.

وادی افزود: در امور اجرایی بخش داوری خانم ها و آقایان را از هم جدا کردیم و خانم قوی دل مسئول داوران خانم شده و به هیات ها اعلام کردیم که فقط داوران فعال خود را به ما معرفی کنند. با این همه آمادگی داریم که هر زمانی مسئولان امر اعلام کنند انتخابات هیات را برگزار کنیم.

مربی بین المللی والیبال که هدایت تیم طبیعت تهران را نیز برعهده دارد درباره شایعه استخدام دو بازیکن خارجی برای این تیم نیز می گوید: آلکسی بازیکنی که پیشتر در تیم سیرجان بازی می کرد و پشت خط زن دوم تیم نیمر عبدالعزیز را مدنظر قرار داده و درصورتی که هیات مدیره باشگاه اجازه بدهد خلا موجود را با بازیکنان خارجی پر خواهیم کرد.

باتوجه به اینکه حدود 50 بازیکن ایرانی خارج از ایرانی رفته اند چاره ای نداریم که نسبت به استخدام بازیکن خارجی اقدام کنیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی