چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
چند خبر از پرسپولیس

نبیل ریسک نکرد، امیری جدا شد

پرسپولیس در آستانه بازی مقابل النصر خود را برای این بازی حساس آماده می‌کند.

آرامش به پرسپولیس برگشت

بازیکنان پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که بیانه منتشرشده از سوی آنها بازتاب خیلی منفی داشته است و اگر بخواهند به اعتصاب خود ادامه دهند آن وقت با واکنش‌های تندتری از سوی هواداران مواجه خواهند شد. از این رو تصمیم گرفتند با حضور در زمین تمرین برای بازی با النصر استارت زدند. آنها روز پنجشنبه سبک تمرین کردنداما روز گذشته شدت و فشار تمرین افزایش پیداکرد.

پرسپولیسی‌ها ریسک نکردند

نبیل باهویی و گئورگی گولسیانی که بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان راهی تعطیلات شده بودند از روز گذشته به تمرینات این تیم برگشتند. در این میان گولسیانی همراه با تیم تمرین کرد اما نبیل بعد از صحبت با کادر پزشکی و انجام برخی تست‌ها متوجه شد که هنوز در همسترینگش درد جزئی دارد و به این خاطر نرم‌دوی کرد.

امیر از پرسپولیس جدا شد

وحید امیری فعلا قصد ندارد به تمرینات گروهی بپیوندد. او زمانی به تمرینات سرخپوشان باز خواهد گشت که کاملا بهبود پیدا کرده باشد و جالب اینکه برای فیزیوتراپی هم به محل دیگری غیر از کلینیک باشگاه پرسپولیس می‌رود. تجربه تلخ قبلی او در کنار پزشکان باشگاه پرسپولیس باعث شد فعلا تصمیم بگیرد جدا از پرسپولیسی‌ها تمرین کند تا مجبور نباشد زیر نظر کادر پزشکی این تیم دوره درمانی‌اش را سپری کند.

 برنامه سفر سرخپوشان به عربستان

پرسپولیس تمرینات خود را تا پایان این هفته ادامه می‌دهد و جمعه پیش‌رو با پرواز چارتر راهی عربستان خواهد شد. به خواسته یحیی، سرخپوشان سه لسه تمرین در ریاض انجام می‌دهند و روز ششم آذرماه نیز به مصاف النصر می‌روند. در این میان ملی‌پوشان این تیم هم بعد از بازی با ازبکستان یک روز استراحت کرده و سپس به جمع بازیکنان ملحق می‌شوند.

گزارش: نیلوفر مژدهی