پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

بازار اخبار ‌پشت پرده فوتبال همچنان داغ است که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

* احمد نور الهی بازیکن لژیونر ایرانی که به دلیل مسائل انضباطی از چرخه تیم ملی خارج شده، تا زمانی که قلعه نوعی سرمربی تیم ملی است حق بازگشت به تیم ملی را ندارد.

* با آنکه مربیان تیم استقلال اعلام کرده اند، مرادمند بین دو تا سه هفته از همراهی تیم به دور خواهد ماند، اما پزشکان اعتقاد دارند، وی تا شش ماه آینده نمی تواند به میادین باز گردد.

* از ما نشنیده بگیرید، احتمال دارد که پس از پایان فعالیت حسین عبدی با تیم ملی نوجوانان ایران این مربی فنی و با دانش کنار تیم پرسپولیس قرار بگیرد.

* با توجه به شایعات اخیر مبنی بر جانشینی درخشان به جای گل محمدی، شنیده ایم که هیات مدیره به این جابجایی اعتقادی ندارد.

* وحید امیری بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس اعلام کرده برای بازگشت به میدان خودم به اتفاق پزشک معالجم عجله به خرج دادم.

* سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرده همانگونه که در برابر هنگ کنگ توانستم دل مردم را شاد کنم، در برابر ازبکستان این خوشحالی را تکرار خواهم کرد.

* با توجه به پایان یافتن مدت پرداخت جریمه لوکادیا به باشگاه پرسپولیس، این بازیکن با ارسال پیامی آمادگی خود را برای بازگشت به پرسپولیس را اعلام کرد. در اینباره هیات مدیره تصمیم می گیرد.

* یکی از خریدهای بزرگ پرسپولیس در نیم فصل سعید عزت اللهی است که توافق ضمنی انجام شده است. حضور عزت اللهی می تواند برخی مشکلات سرخپوشان را حل کند.

* به زودی در باشگاه استقلال شاهد جا به جایی در بخش متفاوت خواهیم بود. به مدیریت ابلاغ شده است چند نفری با ذکر مشخصات نباید در ان باشگاه فعال باشند.

* صحبت های خمس سر مربی باشگاه تراکتور را برای ماندگاری اش در تراکتور، زنوزی را کاملا قانع کرد.

* از باشگاه های خودرو ساز و حتی صنعتی خبر امد که به زودی در سطح مدیریت تغییراتی ایجاد خواهد شد.

* در نیم فصل لیگ شاهد ریزش بسیاری مربیان در تیم های لیگ برتر خواهیم بود. آمار تیم های دولتی در این ریزش بالا است.

گزارش: اکبر عزیزی