چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
مس قهرمان باشگاههای جهان شد

علی پور و علیپوریان در جمع بهترین ها

فینال رقابتهای والیبال نشسته کاپ‌جهانی امشب در قاهره با رویارویی دوتیم مس وتیم ملی مصر برگزار شدو تیم مس شهربابک که به نمایندگی از کشورمان دراین مسابقات حضور یافته بود توانست با نتیجه قاطع ۳برصفر میزبان را شکست دهد وقهرمان این دوره از بازی ها شود.

به گزارش البرزورزشی:شاگردان هادی رضایی درابتدای ست اول تحت تاثیر میزبانی مصری ها بود ونتوانست از ابتدا محکم به کار خودبپردازد.بازیکنان تیم مس  بعداز سپری شدن دقایقی با کندکردن سرعت امتیاز گیری میزبان، بازی را به دست گرفتن و با نتیجه ۲۵بر۲۱ ست نخست را پبروز شدند.

ست دوم نیز با حاکم شدن آرامش برتیم ایران وکاسته شده هیجان مصری ها نماینده کشورمان با وجود اشتباهات فاحش فردی اما موفق شد بر بازی مسلط شود وبدون تحمل فشار و چالش کار خود را در این ست باکسب نتیجه ۲۵ بر۱۹با موفقیت پشت سر گذارد.

اما ست سوم  ظهور چهره مقتدرانه والیبال نشسته کشورمان را شاهد بودیم. تیم مس با شروع ست سوم با اتکا به سرویس های هدفمند وپرقدرت علیپوریان وگلستانی توانست با اختلاف فاحش ۱۲بر۳ از حریف آفریقایی خود پیش افتد و زودهنگام برتری خود را به رقیب تحمیل کند. تیم مس با کنترل بازی واختلاف امتیاز، ست سوم وپایانی این بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به پایان رساند تا پیروز  میدان وقهرمان این دوره از مسابقات شود.

در پایان این مسابقات میثم علیپور بازیکن گیلانی تیم ایران بهترین زننده سرویس و داوود علی پوریان کاپیتان و پاسور تیم کشوزمان کامل ترین بازیکنان شناخته شدند.