پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
عملکرد لزیونرهای ایرانی در لیگ اروپا

درخشش غفور و اسماعیل نژاد

لژیونر های ایرانی دیشب در تیم هایشان به میدان رفتند.

در چارچوب هفته ششم سوپر لیگ روسیه تیم اورال اوفا با میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در یک بازی انتقاد آمیز با نتیجه سه بر یک شکست خورد و با کسب پنجمین باخت به رتبه چهاردهم جدول شانزده تیمی روسیه سقوط کرد.

لیگ رومانی

تیم آرکادا گالاتی که جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد با نتیجه سه بر صفر تیم کرایوا را شکست داد. جواد کریمی درخشش خوبی داشت و چهار امتیاز برای تیمش کسب کرده تیم آرکادا گالاتی با یک بازی کمتری که دارند و با انجام بازی‌های عقب افتاده به راحتی به صدر جدول صعود می‌کنند.

در یکی از بازی های هفته ششم سوپر لیگ رومانی تیم راپید بخارست در حضور امیر غفور و علی اصغر مجرد توانست با نتیجه سه بر یک از سد حریفش بگذرد.

در این دیدار ابتدا تیم زالائو ست اول را ۳۲ بر ۳۰ پیروز شد. اما در ادامه این تیم راپید بخارست بود که با درخشش امیر غفور و علی اصغر مجرد ست های بعدی را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰, ۲۵ بر ۲۳ و  ۲۵ بر ۱۳ برد و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد.

امیر غفور قطر پاسور ایرانی راپید بخارست ستاره میدان بود و سی امتیاز کسب کرد. همچنین علی اصغر مجرد سرعتی زن راپید بخارست دوازده امتیاز کسب کرد.

هم‌چنین در سوپر لیگای ایتالیاادامه مسابقات والیبال سوپر لیگای ایتالیا و از هفته ششم، تیم ورونا با نتیجه سه بر یک مقابل پادووا شکست خورد تا یک شکست دیگر را تجربه کرده باشد.

در این بازی تیم پادووا ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷, ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد و ورونا ست دوم را ۲۵ بر ۱۳ از آن خود کرد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد و شب نسبتا خوبی را سپری کرد.

البرز ورزشی