پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نکونام به دنبال تقویت دفاع

چراغ سبز نورافکن اینباربه استقلال!

سرمربی استقلال برای نیم فصل تمایل دارد در دو پست کلیدی تیمش را تقویت کند تا توان رقابت با رقبای پرمهره و پر هزینه را داشته باشد.

اولین پستی که نکونام به دنبال تقویت آن خواهد بود، دفاع وسط است. فشردگی‌ بازی‌ها در نیم فصل دوم او را به تکاپو انداخته است تا هر طور شده یک مدافع وسط توانمند به خدمت بگیرد.

دومین خرید احتمالی استقلال یک شماره ۱۰ واقعی خواهد بود؛ بازیکنی توان تکنیکی بالایی داشته و خلاق و باهوش باشد و بتواند جلوتر از هافبک‌های میانی و پشت مهاجم بازی کند.

استقلال در دفاع به تقویت نیاز دارد ‌اما نکونام بدنبال یک دفاع لیگ برتری است زیرا شرایط برای جذب بازیکن خارجی در پست دفاع مهیا نیست.این در حالی است که صحبت از حضور نورافکن در استقلال نیز می شود این بازیکن که پس از جدایی از استقلال مدتی تمایل خود را برای حضور در پرسپولیس نشان داد و حتی گفته می شود‌که خانواده تماما  فرمز دارد در حال حاضر بازهم تغییر موضع داده و قصد دارد به تیم سابقش بازگردد.

در این مورد شنیده می شود استقلالی ها مذاکرات را آغاز کردند تا اگر شرایط مهیا شود این بازیکن نیم فصل دوم به تهران بازگردد و استقلال را همراهی کند.

نکونام به حضور این بازیکن در میانه میدان نیاز دارد و اگر نورافکن به استقلال بازگردد سرمربی استقلال می تواند به ادامه لیگ و شرایط ایده آل نزدیک شود.

گزارش:سوده رحمانوند