پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

قارداشی؛ ملی پوشان پینگ پنگ در رقابت های جهانی

کمتر از سه ماه به برگزاری مجمع انتخابات رئیس فدراسیون پینگ پنگ باقی مانده است اما مسئولان این ورزش ضمن فراهم آوردن مقدمات این انتخابات برنامه های خود را برای پیشرفت پینگ پنگ ادامه می دهند.

مهرداد قارداشی، رئیس فدراسیون پینگ پنگ در اینباره به البرز ورزشی گفت: آذرماه دو ورزشکار به همراه دو مربی را در مسابقات نوجوانان و جوانان جهان شرکت خواهیم داد، این رقابت ها در کشور اسلوونی برگزار خواهد شد این درحالی است که یک تیم کامل از آقایان و بانوان را هم راهی مسابقات جهانی رنکینگ دار قطر و ایتالیا اعزام خواهیم کرد، برادران عالمیان و هدایی در مسابقات یادشده حضور خواهند یافت.

رئیس فدراسیون پینگ پنگ همچنین خبر داد که افشین نوروزی، ندا شهسواری، هدایی و برادران عالمیان که در لیگ های ترکیه و فرانسه بازی می کنند در مسابقات لیگ باشگاه های کشور ایران نیز حضور می یابند، هدف این است که ضمن بالا بردن کیفیت لیگ از نظر درآمدی نیز شرایط بهتری برای بازیکنان ملی پوش فراهم شود.

دکتر قارداشی درباره انتخابات فدراسیون پینگ پنگ نیز گفت:در نظر داریم بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی در بهمن ماه مجمع را برگزار کنیم و مکاتبات لازم را برای چنین رویدادی با وزارت ورزش انجام خواهیم دادیم.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب