پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کلاس دون دالتون برای تکواندو ایران

دوره مربیگری بین المللی ITF با تدریس مدرس فدراسیون جهانی برای نخستین بار در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این دوره با حضور 75 مربی از استان های مختلف توسط  کمیته ITF و با تدریس دون دالتون رئیس و مدرس فدراسیون بین المللی به مدت 4 روز در خانه تکواندو برگزار شد.

عصر دیروز مراسم اختتامیه دوره فوق با حضور هادی ساعی رئیس، دکتر اصغر رحیمی دبیرکل، لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان، محمد جشمیدی حزانه دار، جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو فدراسیون و جمعی از اساتید و پیشکسوتان تکواندو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس فدراسیون  ضمن تشکر از مسئولان کمیته ITF برای اهتمام در برگزاری این دوره برای نخستین بار در تهران، عنوان داشت: تلاش های زیادی صورت گرفت تا شاهد برگزاری این دوره با حضور آقای «دالتون» یکی از بهترین مدرسان حال حاضر دنیا از ایرلند باشیم. امیدوارم این کلاس در ارتقا فنی شرکت کنندگان موثر بوده و از شما توقع داریم که آموخته های خود را در استانها به شاگردان خود منتقل کنید.

ساعی ادامه داد: این برای ما جای خرسندی است که امروز ITF در ایران دارای تشکیلاتی مستقل است. اولین دوره مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان با استقبال خوب تکواندوکاران این رشته از شهرها و استانهای مختلف و همچنین  مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد.  خیلی علاقمندیم تا تکواندو ITF همانند WTF  منسجم و هدفمند پیش رفته و در دنیا به موفقیت هایی دست پیدا کند.