پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
سهم خواهی ممنوع

عجب حکایتی است!

رئیس فدراسیون والیبال بار ها گفته است که مقابل کشورش نمی ایستد اما دوستان چپ و راست می روند و می گویند فدراسیون جهانی (FIVB)، والیبال کشور ما را تعلیق خواهد کرد.

اینکه برخی ها بخواهند به قول معروف بوق به قیمت آب دوغ بزنند به ما ربطی ندارد ولی تاسف آور است که بزرگان والیبال ما به جامعه توپ و تور اعتقادی نداشته باشند.

زمانی که ما مباحث ملی را شخصی می کنیم و دایم پنبه همدیگر را می زنیم آن هایی که چسبیدگان والیبال هستند پشت پرده اقدامات زیر جلگی خود را برای مشوش کردن اذهان بین المللی انجام می دهند و به ریش همه ی ما ها می خندند که برای یک دستمال قیصریه را به آتش می کشیم!

در این رهگذر وزارت ورزش هنوز سرپرست این رشته پرطرفدار را معرفی نکرده است و هرچند که ظاهر قضیه کار ها روتین انجام می شود اما باز هم تاکید می کنیم که نباید والیبال ما بین زمین و آسمان معلق باشد لذا اعتقاد داریم که وزارت ورزش باید در این زمینه شفاف عمل کند و برای پایان دادن به شایعات و شائبه ها دستگاه دیپلماسی خود را به کار اندازد و از طریق مکاتبات رسمی با مراجع بین المللی تکلیف خود و فدراسیون های خود مختار ورزشی را روشن کند.

خیلی عجیب است که برخی از روسای فدراسیون های ورزشی بخواهند گرو کشی کنند و خیلی راحت جلوی وزارت ورزش و مردم نگران بایستد. بدون تردید تا دو سه روز آینده تکلیف فدراسیون والیبال مشخص خواهد شد یا شایعات مربوط به تمایل وزارت ورزش به محمدرضا داورزنی جامه حقیقت به خود می پوشد یا اینکه فرد جدید را معرفی خواهد کرد.

ما به کلیات والیبال فکر می کنیم و معطوف به فرد یا افراد خاصی نیستیم و دنبال سهم خواهی نیز نیستیم چون می دانیم اداره فدراسیون پرمخاطبی چون والیبال کار هرکسی نیست اما شفاف سازی از سوی دستگاه متولی ورزش را حق خود می دانیم.

نویسنده: جمشید حمیدی