چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

پوست موز زیر پای درویش

وزارت ورزش به‌ دنبال گزینه مناسب برای مدیرعاملی پرسپولیس می‌گردد.

 این روزها در باشگاه پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری صحبت از تغییر مدیرعامل به گوش می‌رسد. عملکرد رضا درویش در چند ماه اخیر با ایرادات زیادی همراه بوده که آخرین آن جریمه اعضای تیمش با وجود مخالفت برخی اعضای هیات‌مدیره بوده است.

 اتفاقی که باعث شد شکاف عمیقی بین بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس با مدیریت این باشگاه ایجاد شده و بیانیه بی‌سابقه‌ای هم از سوی سرخپوشان علیه ضعف‌های مدیریتی درویش صادر شود.

 بیانیه‌ای که هیچ واکنشی از سوی او را به همراه نداشت اما در‌عوض یکی از مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس به‌خاطر یک استوری انتقادی از درویش به‌خاطر ضعف در تیم بستن، توسط این مدیر از حضور در تمرینات تیمش منع و به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد و البته دوباره به تمرینات برگشت.

در این مورد از وزارت ورزش هم پیگیر ماجرا شدیم و با خبر شدیم که وزیر ورزش هم اصلا از عملکرد درویش رضایت ندارد و به ‌دنبال یک گزینه مناسب برای جانشینی او است؛ هر چند بدهی سنگینی که درویش در پرسپولیس بر جای گذاشته باعث شده هر مدیری حاضر به جانشینی او نباشد.

 این باشگاه در‌حال‌حاضر نزدیک به سه میلیون دلار بدهی بانکی دارد و درآمدزایی این فصلش از اسپانسر تقریبا یک‌سوم هزینه‌هایی است که این باشگاه در فصل‌جاری خواهد داشت. در چنین شرایطی هر مدیری جانشین درویش شود کار بسیار سختی پیش‌رو خواهد داشت.

گزارش: نیلوفر مژدهی