پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کارگر: برای پرسپولیس، ترس از رونالدو معنی ندارد

مهاجم سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که کمتر در فضای مجازی دیده می شود درمورد احوال شرایط کنونی تیم پرسپولیس نقطه نظراتی را در گفت و گو با البرز ورزشی ارائه داد.

عباس کارگر گفت بازیکنان باید تلاش بیشتری در بازی‌ها انجام دهند چون همیشه این گونه بوده که هواداران به چیزی جز برد و قهرمانی عادت نداشتند از این رو سرخ‌پوشان باید نهایت تلاش خودشان را انجام دهند و اجازه ندهند چند هفته ناکامی آنها در چند هفته آینده نیزادامه پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس با وجود کمتر شدن شانس پرسپولیس برای صعود اعتقاد دارد: این تیم می‌تواند مقابل النصر ورق را برگرداند و حتی مقابل این تیم متمول نیز بهترین نمایش را ارائه دهد چه بسا که قبلاً هم سابقه داشته پرسپولیس کارهای بزرگی را با پیروزی مقابل تیم‌های قوی انجام دهد.

 به نظرم بازیکنان پرسپولیس حساسیت بازی مقابل النصر را درک کرده‌اند و می‌دانند که پیروزی در این دیدار برای آنها واجب است از این رو آنها حتماً برای بازی با النصر توجیه شده‌اند و نمایشی بزرگ در سطح تیم قدرتمند پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم ایران و آسیا ارائه خواهند داد تا دلخوشی بزرگ تماشاگران خودشان را درنظر گرفته و پیروز شوند.

 در هر تیم مانند هر خانواده‌ای ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و یا مسائلی به وجود آید اما بازیکنان پرسپولیس حتماً زمانی که به بازی‌های بزرگ می‌رسند همه چیز را فراموش کرده و در زمین چمن فقط به پیروزی فکر می‌کنند به همین دلیل  خیلی امیدوارم که بازیکنان بهترین نمایش را مقابل النصر ارائه داده و نتیجه خوبی را کسب کنند.

 بازیکنان پرسپولیس هیچ وحشتی از رونالدو، تالیسکا و بقیه نام‌های بزرگ النصر ندارند چه بسا که قبلاً هم سابقه داشته رونالدو مقابل تیم ایران قرار بگیرد و همین علی بیرانوند خودمان موفق شده بهترین نمایش را مقابل این تیم ارائه دهد و پنالتی رونالدو را بگیرد. پس باز هم بازیکنانی مانند بیرانوند و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند مقابل رونالدو و بقیه بزرگی کرده و تیم حریف را شکست دهند. این بار هم ما بیرانوندی را داریم که بدون شک بهترین دروازه‌بان آسیاست و بازیکنان خوب دیگری مانند کنعانی‌زادگان و ترابی و چند ستاره دیگر داریم که اگر در حد و قواره واقعی‌شان ظاهر شوند حتماً می‌توانند از سد حریف بگذرند و تیم النصر را شکست دهند به همین دلیل   معتقدم بازیکنان با اسم بزرگ پرسپولیس و برندی که ان را یدک می‌کشند با توجه به توانایی خودشان بهترین نمایش ممکن را ارائه داده و شانس صعودشان را بیشتر ساخته و موفق خواهند شد.

اتفاق خاصی پیش نیامده است. فقط 9 بازی انجام شده است و 21 هفته دیگر باقی مانده. در واقع دوسوم اصلی بازی‌های لیگ باقی مانده است به همین دلیل با تجربه و شخصیت قهرمانی که بازیکنان پرسپولیس دارند و از آن بهره می‌برند حتماً در ادامه کار را به سود تیم خودشان در آورده و با کسب امتیازات لازم حتماً خودشان را به عنوان شانس اول قهرمانی معرفی خواهند کرد.

گفت و گو: اکبر عزیزی