پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پرسپولیس ۶۰ ساله شد

پیشکسوت بلند آوازه فوتبال پرسپولیس عضویت در این باشگاه ها را افتخار بزرگ دانست و از تلاش های بازیکنان پرسپولیس قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ورزشگاه شهید کاظمی و پیش از تمرین سرخپوشان تهران شاهد جشن شصتمین سالگرد پرسپولیس بود.

آذر سال ۱۳۴۲، شاهد تولد پرسپولیس بود. به همین خاطر در آخرین تمرین قبل از سفر به عربستان، رضا درویش به همراه اسطوره‌های این باشگاه مانند محمود خوردبین و حسینعلی کلانی راهی ورزشگاه شهید کاظمی شده تا جشن کوچکی به اتفاق اعضای تیم برگزار شود.

میهمانان ضمن خوش و بش با اعضای تیم، برای آن‌ها در مسابقات آتی، آرزوی موفقیت کردند.

حسین کلانی یکی از پیشکسوتان مطرح پرسپولیس در دهه 50 که به مناسبت شصتمین سالگرد باشگاه پرسپولیس در محل تمرین سرخ پوشان حاضر شده بود لحظاتی کوتاه برای بازیکان و کادر فنی صحبت کرد. کلانی خطاب به بازیکنان گفت: «شما تا همین‌جا، کارهای خیلی بزرگی برای این باشگاه پرافتخار و هوادارانش انجام داده‌اید.

ما همیشه قدردان زحمات شما هستیم. خوب می‌دانیم که تحت چه شرایط سختی، همیشه تلاش کرده‌اید نام پرسپولیس را در بلندترین نقطه‌ها و اوج نگه‌ دارید. در این مسابقه هم مثل همیشه با تمام توان به میدان خواهید رفت و امیدوارم به یاری خدا با کسب نتیجه دلخواه، باز هم هواداران را شاد کنید.»

کلانی که چندی قبل در آمریکا به شدت بیمار شده بود در بازگشت به ایران در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد. تمرینی که آخرین جلسه حضور سرخ‌ها در ایران قبل از سفر به عربستان برای بازی مهم با النصر بود.

کلانی همچنین با برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله بزرگترهای تیم خوش و بش کرد و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

صحبت‌های پیشکسوت پرسپولیس مورد توجه بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت و قبل از سفر به ریاض به نوعی برای آنها روحیه بخش بود چرا که یکی از بزرگان تاریخ باشگاه از کیفیت کار این تیم تا الان آگاه بود و البته به مشکلات مالی و شرایطی که تیم در آن قرار دارد نیز اشراف داشت.