پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نوجوانان ایران روی رینگ ارمنستان

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوان جهان از امروز در ارمنستان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: به این ترتیب در وزن ۶۰ کیلوگرم اشکان هاشمی با «کائورو» از بلاروس روی رینگ می‌رود و در صورت برتری با «هاروات‌» از مجارستان دیدار می‌کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، امیرمحمد رستم‌پور با «جان مایر» از جمهوری ایرلند روبه‌رو خواهد شد و در صورت برتری، در گام دوم با نماینده مغولستان پیکار می‌کند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمدصالح مصباحی در گام نخست به مصاف «کاکابادزه‌» از گرجستان می‌رود و در صورت برتری با یکی از نمایندگان روسیه، قزاقستان و ازبکستان روبرو می‌شود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، ماهان ساجدی کار خود را با «سیرماگایان‌» از ارمنستان آغاز می‌کند و در صورت برتری، با برنده هند و نپال‌ مصاف می‌دهد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، عبدالرحمان دارا ابتدا استراحت دارد و سپس با برنده «فرناندو» از اسپانیا و «سیمون‌» از رومانی روی رینگ می‌رود.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم: عباس گرشاسبی ابتدا استراحت دارد و در ادامه با برنده «عبدالگامیدوف‌» از آلمان و «سالیکوف» از ازبکستان مبارزه می‌کند.

طبق برنامه مسابقات، امروز در روز نخست این پیکارها، تیم ایران یک نماینده دارد و در وزن ۶۳ کیلوگرم، امیرمحمد رستم‌پور با «جان مایر» از جمهوری ایرلند مبارزه می‌کند.

هدایت این تیم را اکبر احدی به عنوان سرمربی برعهده داد و آرش روشنایی و مجتبی فرجی مربیان این تیم هستند.