پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

محرومیت کمک داور تا اطلاع ثانوی

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: محمدصالح عرب‌آبادی، کمک داور دیدار آلومینیوم و پیکان، تصمیم‌گیری صحیحی درباره گل سالم آلومینیوم اراک نداشت و آن را به اشتباه آفساید اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در دقایق پایانی بازی در نیمه نخست اراکی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که میلاد فخرالدینی با یک ارسال تماشایی توپ را به درون محوطه جریمه پیکان فرستاد و دروازه خودروسازان توسط شاگردان مجتبی حسینی باز شد اما داور بازی این گل را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد تا بازی به جنجال و حاشیه کشیده شود.

بازیکنان آلومینیوم اراک پس از این صحنه به سمت کمک داور بازی رفتند و به دنبال آن حسینی و کادر فنی آلومینیوم وارد میدان شدند و در ادامه عنایتی نیز به این جمع اضافه شد. بحث و مشاجره طرفین بالا گرفت و این موضوع باعث شد تا بازی متوقف شود. بعد از دخالت عوامل برگزاری، این بازی از سر گرفته شد و در نهایت داور بعد از گذشت ۶۸ دقیقه سوت پایان بازی را در نیمه اول به صدا در آورد.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران عنوان کرد: با آنالیز قضاوت‌های مسابقات  مشخص شد که تمامی مسابقات با عملکرد مطلوب داوران و کمک‌ها همراه بوده اما در این بین در یک مسابقه اشتباه تاثیرگذار رخ داده است.

وی افزود: بر این اساس، مشخص شد که محمدصالح عرب‌آبادی، کمک داور این مسابقه تصمیم‌گیری صحیحی درباره گل سالم آلومینیوم اراک نداشته و آن را به اشتباه آفساید اعلام کرده، لذا به علت تاثیرگذار بودن در نتیجه مسابقه، این کمک داور تا اطلاع ثانوی محروم است.