پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مدیر تیم آلومینیوم:مدیران کارخانه از تیمداری دلسرد شدند

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم مدعی است قصد بیرون آوردن تیم را نداشتند و فقط به داوری اعتراض داشت.

روح‌الله اصغری در گفت‌وگو با البرز ورزشی اظهارات داشت: فشار بازی و اشتباهات داوری مرا از کنترل خارج کرد البته نمی‌خواستم تیم را از زمین بیرون بکشم و فقط اعتراض داشتم. اینطور که بازیکنان از صحبت‌های داور و همکارانش شنیده بودند، پیام حیدری گل رو قبول کرده بود اما گفته است چون  کمک داور مسابقه اصرار دارد، نمی‌توانم نظرم را تغییر دهم. در حالی که در بازی‌های قبل می‌دیدیم خیلی وقت‌ها داور وسط تصمیم کمک‌ها را وتو می‌کند. حتی ناظر داوری، گل را صحیح اعلام کرد اما نمی‌دانم چرا کمک داور لجبازی کرد. در آخر بازی هم آمد و از ما عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی به چه درد ما می‌خورد، حتی محرومیت او هم به درد ما نمی‌خورد.

وی با اشاره‌ به حضور مهدی تاج در باشگاه آلومینیوم تاکید کرد: دیروز تاج به باشگاه آلومینیوم آمد در مجمع هیات فوتبال حتی اعضا و نماینده هیئت فوتبال به قضاوت داوران اعتراض کردند. حتی تاج هم از عملکرد داوری رضایت نداشت و تاکید کرد تیم آلومینیوم نسبت به دیگر تیم‌ها بیشتر ضرر کرده است. به نظر من مشکل آقای افشاریان است داوران وسط چندان مشکل ندارند و کیفیت بهتری دارند.

مدیر تیم آلومینیوم ادامه داد: به نظر من مشکل اصلی کمک داوران هستند که اغلب مسابقات را دچار چالش می‌کند و فکر می‌کنم آموزش ضعیف باعث چنین مشکلی شده است. به همین دلیل است که می‌گویم افشاریان مقصر است

اصغری با تاکید بر این که مدیران کارخانه با این شرایط از تیمداری نا امید شده اند گفت: وقتی  مدیران کارخانه به عنوان مسئولیت اجتماعی مسئولیت تیم را پذیرفتند قطعا ً با چنین اتفاقاتی دلسرد می‌شوند. اگر این مسابقات فوتبال باعث شور و نشاط در بین هواداران نشود، مسئولیت اجتماعی هم معنا پیدا نمی‌کنند به همین دلیل است که مسئولان کارخانه کمی نسبت به موضوع حساس شدند. نه تنها در تیم ما بلکه هوادار فوتبال در بسیاری از شهرها به دلیل همین اشتباهات داوری کم شده است.