چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

لیست پرسپولیس در صورت صعود تغییر می‌کند

پرسپولیس در صورت صعود در لیگ قهرمانان در نیم‌فصل تقویت می‌شود

به گزارش البرزورزشی: چنانچه پرسپولیس بتواند راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود آن وقت یحیی گل‌محمدی برای تقویت تیمش برای حضور پرقدرت در ادامه این مسابقات برنامه‌ریزی خواهد کرد.

 در حال حاضر اولویت یحیی جذب یک مهاجم نوک گلزن برای تیمش است. در این میان باشگاه پرسپولیس تاکید دارد، به‌خاطر پر بودن سقف قراردادهایش نمی‌توانند در نیم‌فصل بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند و در واقع تمایلی هم برای این کار ندارند.

 درصورت صعود پرسپولیس به مرحله بعد که نتیجه بازی امشب این تیم با النصر در این اتفاق تاثیر بسزایی دارد، یحیی به هر شکلی که شده تیمش را در خط حمله تقویت خواهد کرد، حتی اگر لازم باشد یکی از بازیکنان بزرگسالش را کنار بگذارد.

 ناگفته نماند پرسپولیس برای لیست بزرگسالان خود می‌تواند مرتضی پورعلی‌گنجی را به‌خاطر مصدومیت از لیست خارج کند اما یحیی هنوز در این مورد خواسته‌ای از باشگاهش نداشته است. همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره داشتیم سرمربی پرسپولیس منتظر روشن شدن وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان است. چه بسا اگر سرخپوشان از این رقابت‌ها کنار بروند بعید است مدیریت این باشگاه در نیم‌فصل شرایط را برای جذب بازیکنی برای کادرفنی‌اش فراهم کند.