چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

انتظاری: پرسپولیس بزرگ است و بهانه نمی آورد!

اظهار نظر های متفاوتی در خصوص بازی امشب پرسپولیس با النصر شنیده می شود.

به گزارش البرزورزشی:سهراب انتظاری پیشکسوت ومهاجم سابق پرسپولیس دیدگاه خودرا. اینگونه با‌ما در‌میان گذاشت.

پیروزی مقابل النصر دور از دسترس نیست و پرسپولیس همیشه توانسته کار‌های سخت را انجام دهد.

قطعاً پرسپولیس امروز (دوشنبه) بازی سختی را مقابل النصر در عربستان دارد، اما شرایط بازیکنان از هر لحاظ آرمانی و خوب است. به طور حتم کیفیت مناسب زمین باشگاه النصر به بازیکنان هر دو تیم کمک شایانی خواهد کرد تا شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشیم.

گل‌محمدی بیشتر بازیکنان و مهره‌های اصلی خودش را به غیر از یکی، دو نفر حدوداً ۸۰ درصد در اختیار دارد. مهدی ترابی هم چند بازی است که با آمادگی بالایی به میدان مسابقات بازگشته است. ترابی همیشه بازیکن بازی‌های بزرگ بوده و در این دیدار هم بهتر از دیدار با استقلال تاجیکستان برای پرسپولیس مثبت و موثر بازی خواهد کرد.

پرسپولیس باید حتماً برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با دست پر از این دیدار بیرون بیاید و سپس در بازی آخر مقابل الدحیل هم در تهران پیروز شود تا با خیالی آسوده به دور بعد مسابقات صعود کند و اجازه ندهد کار به اما و اگر کشیده شود. البته النصر تیمی بسیار قدرتمند با بازیکنان باکیفیت است که نتایج خوبی هم در لیگ عربستان گرفته و در این دیدار هم از حمایت تماشاگرانش بهره می‌برد. پیروزی مقابل النصر دور از دسترس نیست و پرسپولیس همیشه توانسته کار‌های سخت را انجام دهد. ضمناً اکثر بازیکنان پرسپولیس تجربه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا دارند و این مسئله می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

اگر پرسپولیس دو روز قبل بازی به عربستان می‌رفت شرایط بهتری برای بازیکنان مهیا می‌شد تا در زمین حریف چند جلسه بیشتر تمرین کنند و آمادگی بیشتری به دست می‌آوردند. اما اکثر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا یک روز قبل از مسابقه وارد کشور میزبان می‌شوند و یک جلسه تمرین می‌کنند.

 پرسپولیس تیم بزرگی است و به خاطر دیر رسیدن به عربستان بهانه نمی‌آورد. نباید درباره مسائل بیرون از زمین این قدر مانور بدهیم و باید به دنبال اثبات شایستگی‌مان داخل زمین باشیم. همچنین تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از مربی تا بازیکنان از حیثیت فوتبال ایران دفاع خواهند کرد و سعی می‌کنند تا یک کار بزرگ را در عربستان به نام پرسپولیس به ثبت برسانند.

 بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای و باتجربه هستند که باید با تمرکز بالا و حواس جمع مقابل ستارگان النصر قرار بگیرند. مردم هم برای نمایندگان ایران دعا می‌کنند که ان‌شاءالله همه بازیکنان پرسپولیس روز خوب‌شان را سپری کنند و با دست پر به کشورمان بازگردند.