چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

انقاد دوطرفه از داوری لیگ برتر والیبال

دیروز در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال لیگ برتر کشور در مشهد مربیان دوتیم برنده و بازنده هر دو از قضاوت داوران انتقاد کردند.

به گزارش البرزورزشی:حامد صمدی سرمربی تیم نیان الکتریک در خصوص عملکرد داور مسابقه اظهار کرد: اصلا از قضاوت بازی راضی نیستم. تعداد اشتباهات آنقدر زیاد بود که حد ندارد و نمی‌دانم از کدام صحنه حرف بزنم.

وی افزود: ست اول در امتیازات پایانی و در اوج حساسیت، روی امتیاز ۲۸، توپی که ۳۰ سانت بیرون بود چرا باید به حریف داده شود؟ با هر صحنه، سرمربی حریف وسط زمین بود، اما داور اصلی به من کارت داد.

صمدی که به شدت به تصمیمات داوری معترض بود، تصریح کرد: پای بازیکن پشت خط زن اصفهان چند مرتبه خط را رد کرد، اما داور ندید. پوریا یلی یکبار پایش روی خط رفت و داور همان را در ست پنجم خطا گرفت و بازی را برگرداند. این داور همیشه در مشهد همینطور با حاشیه و جنجال سوت می‌زند.اگر درباره داوری من اشتباه کردم دیگر در سالن مهران من را نمی‌بینید.

سعید عقیلی، سرمربی گیتی پسند نیز در خصوص وضعیت تیمش و پیروزی در رقابت با نیان گفت: در برخی دقایق بازی تحت فشار قرار گرفته بودیم اما با تمرکز موفق شدیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

سرمربی گیتی پسند با تاکید بر اینکه بازی در شهر مشهد برای همه تیم ها سخت است، تصریح کرد: قبل از ما هم تیم های بزرگی اینجا آمده اند و در این سالن کارشان به مشکل خورده است. واقعا هواداران مشهدی به خوبی به تیم حریف فشار می آورند و این اتفاق برای ما هم افتاد.

سرمربی گیتی پسند درخصوص عملکرد داور هم عنوان کرد: متأسفانه اشتباهاتی بود که به هر دو تیم فشار وارد کرد اما تاثیری در نتیجه مسابقه وارد نکرد.