چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کرونا در پرسپولیس

کرونا به جان پرسپولیس افتاده است، بازیکنان این تیم علی رغم میل باطنی در حال پریدن هستند.

یکی هم از درون پرسپولیس به جان این تیم افتاده است. نمونه بارز آن علی علیپور است، برای علیپور مشتری جدید پیدا شده، گویا یکی از داخل در صدد است برای بازیکنان تیم پرسپولیس مشتری داخلی و خارجی پیدا کند. بعد از علیپور نوبت به سیامک نعمتی رسید و حتی از شجاع هم غافل نیستند. برای نعمتی تیم شهر خودرو انتخاب شده است اما نه علیپور خیال جدایی دارد و نه سیامک نعمتی. در این رابطه علیپور دست به یک افشاگری کوچک زده است.

علیپور به همکار ما گفت: نمی خواهم از پرسپولیس بروم اما یکی در داخل تیم و تشکیلات باشگاه وجود دارد که ما را در مسیر جدایی از پرسپولیس قرار می دهد. جدایی از پرسپولیس را به این شکل دوست ندارم. اگر قرار است رفتنی باشیم و یا لژیونر شویم باید مثل بیرانوند از پرسپولیس جدا شد. این شکل جدایی را دوست ندارم که به ما می گویند در پرسپولیس نمانید و بروید تا عاقبت به خیر شوید.

علیپور اضافه کرد: در حال حاضر چند پیشنهاد از چند کشور آسیایی و یک کشور اروپایی دارم اما دوست دارم که انتقالم به آن سوی مرزها از طریق باشگاه باشد.

علیپور کلام خود را اینگونه به پایان رساند: امیدوارم که بحث تعطیلات فوتبال هرچه زودتر تمام شود، چون اعتقاد دارم که قدرت تیم پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ بسته شده است و شک نکنید که پرسپولیس در هر صورت در لیگ نوزدهم بر ام قهرمانی لیگ خواهد نشست.

نویسنده: اکبر عزیزی